Tular video Atilia Haron tengah menyanyi, sekali warganet perasan benda ni pada bahu dia

Baru-baru ini, pengacara Daphne Iking memuat naik sebuah video di akaun TikToknya memaparkan penyanyi Atilia Haron sedang bernyanyi. Menerusi video tersebut, difahamkan Daphne dan Atilia sedang berada di sebuah kafe bagi mendapatkan tajaan untuk majlis amal yang bakal diadakan. Here at @babang N yaya Café for recce. They have graciously agreed to be our venue sponsor for our #celepets annual Malam Amal this weekend. From meeting to soundcheck… tetiba @Atilia Haron buat concert jap,” tulisnya di ruangan kapsyen. Klik sini untuk lihat video.

Namun begitu, penampilan Atilia menjadi bualan dalam kalangan warganet apabila menampakkan tatu pada bahagian belakang badannya ketika sedang menyanyi. Menjengah di ruangan komen, rata-rata warganet mengkritik Atilia. Tidak kurang juga, ada yang mendakwa kelakuan dan penampilan penyanyi itu tidak seiring dengan usianya.

Kredit XTRA. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut