Nadhir Nasar Jalankan Tugas Anak Lelaki , peminat tak keruan jadinya.

Baru-baru ini, pelakon, Nadhir Nasar meraih tumpuan ramai dalam satu perkongsian gambar apabila dia memuat naik gambar raya pertama di hadapan gerai.

Menerusi perkongsian di Instagram miliknya, juara Hero remaja tersebut dilihat sedang menjalankan tugas seorang anak lelaki dengan membeli ais batu di pagi hari raya. Apa yang lagi menarik perhatian netizen apabila Nadhir yang berpakaian baju melayu biru sambil memegang ais batu itu datang dengan kapsyen berbentuk ‘pickupline’.

Ada je ni you. Cakap dekat mama, ice otw okay,” tulisnya. Menjengan ke ruangan komen, rata-rata warga maya jadi tak keruan dan membalas ‘pickupline’ yang diberikan olehnya. Tak cair ke ice tu Nadhir, you kan hot. Ice pun boleh cair tengok you. Bukan setakat ice cair, i pun cair.

Mama kata baik tapi minta cepat sikit. I tunggu dari semalam lagi u, jauh betul u beli ais tu. air oren pun dah habis orang sedut,” ujar warganet. Ada yang mengikut cara Nadhir ambil gambar di hadapan kedai ais batu yang sama. Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.