Gelagat Lucu Arif Jiwa Dan Adiknya Kira Duit Raya jadi tumpuan.

Gelagat cucu kepada penyanyi tersohor Malaysia Dato’ Sri Siti Nurhaliza, iaitu Arif Jiwa dan Azzahra Jiwa sering mencuri perhatian dari orang ramai terutamanya di media sosial. Arif dan Azzahra merupakan anak kepada pelakon dan usahawan iaitu Tya Ariffin dan Asyraf Khalid.

Tya Arifin sering membuat perkongsian mengenai anak-anaknya di laman sosial terutamanya instagram, tiktok dan youtube. Bersempena dengan Hari Raya Aidilfitri, Tya banyak berkongsikan video sambutan bersama ahli keluarganya, terutamanya keluarga disebelah suaminya di youtube miliknya.

Baru-baru ini, Tya memuat naik satu video di youtube, mengenai gelagat anak-anaknya iaitu Arif dan Azzahra mengira duit raya yang mereka perolehi bersempena dengan hari raya aidilfitri tahun ini. Murai MY meninjau video tersebut dan didapati duit raya mereka kira-kira melebihi RM2 ribu ringgit. Gelagat Tya dan Asyraf meminta duit dari Azzahra mencuit hati kerana Azzahra mahukan wang berwarna merah sahaja dan berwarna ungu diberikan kepada Tya dan Asyraf.

Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.