Tak kekok pilihkan baju untuk mak dan ayah mertua, warganet sifatkan Fazura wajar jadi isteri contoh

Pelakon jelita, Nur Fazura tidak asing lagi sering menjadi sebutan ramai mempunyai perwatakan lemah lembut dan ramah mesra bersama peminat. Kini, tukar sebuah video di aplikasi TikTok memaparkan gelagat isteri kepada pelakon Fattah Amin menyantuni keluarga mentuanya. Menerusi video tersebut, Fazura melayan ibu dan bapa mentuanya dalam memilih pelbagai barang untuk dipakai semasa Hari Raya Aidilfitri. Fazura dilihat tidak kekok memilih baju yang seusai untuk ibunya dan tampak sangat mesra bersama keluarga suami kesayangannya. Klik sini untuk lihat video.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji pelakon Gol dan Gincu ini melayan keluarga mentua dengan penuh kasih sayang. Ada juga dalam kalangan warganet berkata jelas terserlah keikhlasan seorang isteri yang menerima sepenuh hati keluarga mentua dan wajar dijadikan contoh buat para wanita lain.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.