Tular video Neelofa bergambar rapat dengan seorang lelaki, ramai yang tertanya tanya hubungan Neelofa dengan individu tu

Baru-baru ini, seorang pengguna TikTok ada memuat naik video memaparkan selebriti popular, Neelofa berada di sebuah majlis produk kecantikan terkenal, Lancome. Menerusi video tersebut, Neelofa dilihat sedang bergambar bersama pelakon Daiyan Trisha dan seorang lelaki dipercayai peminat. Perkongsian video itu mendapat pelbagai reaksi daripada warganet apabila Neelofa dikatakan bergambar terlalu rapat dengan lelaki tersebut. Diruangan komen, rata-rata warganet menegur selebriti popular itu kerana lelaki tersebut bukan mahram dan ada yang tertanya-tanya siapa lelaki berkenaan. Klik sini untuk lihat video.

Sementara itu, ada yang bertanyakan mengapa Neelofa dilihat bergambar rapat. Namun, ada yang mengatakan baju dipakai selebriti itu besar dan jika terkena pun pada baju bukan badan. Ini pula komen dari warganet.

Sumber: Rotikaya. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.