Fesyen Aina ketika menghadiri rumah terbuka di Seremban undang kritikan warganet.

Penyanyi yang dikenali ramai, iaitu Aina Abdul nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi kerana pasti satu Malaysia sudah mengenali beliau. Kini namanya mel0njak naik ke tahap yang lebih tinggi, kerana bakatnya dalam bidang nyanyian serta menulis lagu mendapat tempat di hati rakyat Malaysia.

Aina Abdul juga, dikenali dengan fesyen yang diluar jangkaan serta fesyen Aina sering menjadi tumpuan orang ramai. Aina adalah antara selebriti yang berani mencuba pelbagai jenis silhouette fesyen, di mana tidak ramai selebriti yang berani untuk mencubanya.

Baru-baru ini, tul4r satu video yang dimuat naik di laman tiktok yang memaparkan fesyen Aina ketika menghadiri rumah terbuka di Seremban. Di dalam video berkenaan, menampakkan fesyen baju yang digayakan oleh Aina seolah-olah seperti baju melayu berwarna biru.

Dalam waktu yang sama, Aina sempat bergurau dengan tuan rumah yang menjemputnya datang beraya. Namun apa nak dihairankan kerana fesyen dan Aina tidak dapat dipisahkan. Baju yang dipakai oleh Aina itu, sempat menjadi krit1kan oleh sesetengah warganet yang mengambil hal tersebut sebagai bahan jenaka.

Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.