Dalam diam rupanya Tash Yong dan Boss Kay dah nikah dekat luar negara masa bulan ramadan

DALAM diam rupa-rupanya pelakon Tash Yong sudah bergelar isteri kepada pempengaruh media sosial sensasi iaitu Khaireel Azlee Abdul Aziz atau lebih dikenali sebagai Boss Kay. Pasangan ini bernikah pada 8 April lalu dalam satu majlis yang diadakan di luar negara. Tash atau Nur Natasha Shazlia Rosli, 33, berkata, mereka terpaksa merahsiakan hal tersebut kerana ingin menguruskan beberapa perkara penting sebelum bersedia membuat pendedahan kepada umum. “Benar kami sudah bernikah pada Ramadan lalu. Sepatutnya kami bernikah lebih awal dan mengadakan majlis di Malaysia namun disebabkan ftnh dan campur tangan orang lain, maka kami buat keputusan untuk bernikah di luar negara.

“Tiada istilah nak sorok atau kahwin terburu-buru. Kami utamakan hal yang penting dahulu iaitu bernikah. Iyalah, kami pun selalu bersama, jadi mahu elakan fitnah lebih baik kami nikah. Saya mohon maaf jika ada yang salah faham melihat kami sering bersama sebelum ini,” katanya. Pasangan ini ditemui ketika hadir ke Majlis Rumah Terbuka mStar, Majoriti dan Majoriti 7 yang berlangsung di Menara Star pada Selasa. Dalam pada itu, Tash berkata, suaminya yang berusia 39 tahun itu juga sudah berpisah dengan dua isterinya sebelum ini namun mengambil pendekatan untuk tidak mengulas panjang mengenai hal tersebut.

Kata Tash, dia tidak berhak masuk campur mengenai apa sahaja yang berlaku dalam perkahwinan suaminya itu sebelum ini. “Lebih elok saya tak bercakap (perkahwinan suaminya sebelum ini) sebab ia melibatkan banyak pihak dan sejujurnya ia tiada kaitan dengan saya. “Sekarang ini lebih baik saya fokus pada hubungan kami. Syukur kami sudah bergelar suami isteri dan doakan yang terbaik untuk kebahagiaan kami,” ujarnya. Nama Boss Kay sebelum ini pernah tular di media sosial susulan tindakannya menceraikan isteri keduanya, Norsufia Johari atau Cik Pia menerusi siaran langsung di TikTok.

Mengakui kini lebih bahagia dan tenang, kata Tash rakan-rakan juga mula melihat perubahan pada dirinya selepas bergelar isteri kapada Boss Kay. “Ada rakan-rakan sekeliling yang kurang setuju dengan hubungan saya bersama Kay sebelum ini. Namun apabila mereka lihat kini saya lebih tenang dan gembira maka semuanya setuju dengan pilihan ini,” jelasnya.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.