Dua wanita ni merupakan hadiah yang besar dalam hidup, Sharnaz Ahmad titipkan ucapan pada bekas isteri jadi perhatian org ramai

Hadiah istimewa, Sharnaaz Ahmad zahir penghargaan buat ibu dan bekas isteri

Dua wanita ni merupakan hadiah yang besar dalam hidup, Sharnaz Ahmad titipkan ucapan pada bekas isteri jadi perhatian org ramai

Sempena Hari Ibu hari ini, pelakon popular, Sharnaaz Ahmad atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad menzahirkan kata-kata penghargaan buat ibu dan bekas isterinya, Noor Nabila telah berjaya menarik perhatian ramai. Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh aktor yang berusia 38 tahun itu di laman Instagramnya, kehadiran dua insan tersebut telah memberi banyak kesan positif dan merupakan hadiah paling istimewa dalam kehidupannya selama ini. “Dua wanita ini memberi kesan dan hadiah yang sangat besar dalam hidup saya, terima kasih banyak-banyak mama dan mummy Nabila. 

“Tanpa kalian berdua, saya tak akan berada disini. Terima kasih mama dan mummy Nabila, selamat hari ibu dan kepada semua ibu di luar sana, kami sayangkan anda!” ujarnya di ruangan kapsyen. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji sikap positif yang ditunjukkan oleh Sharnaaz yang masih menjaga baik hubungan dengan bekas isterinya meskipun sudah lama berpisah.

Sekadar info, Sharnaaz dan Nabila mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 dan hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata bernama Jebat Jaydan. Bagaimanapun, mereka telah membuat keputusan untuk berpisah pada 9 Julai 2020. Sumber: TTK. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! TTK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Teh Tarik Kaw

Sumber:OMM