Fesyen Aina Abdul di Big Stage mendapat pujian daripada peminat

Penyanyi yang juga juri tetap program realiti nyanyian Big Stage 2023, Aina Abdul sebelum ini teruk mendapat kecaman netizen selepas tampil dengan fesyen unik ketika menghadiri program tersebut sehingga ada yang melabelnya mempunyai gangguan mental atau nama saintifiknya dikenali sebagai Narcissistic Personality Disorder (NPD).

Terkini, Aina tampil kelihatan elegan dengan mengenakan sut lengkap serta hijab berwarna kelabu gelap hasil rekaan pereka Raffiey Nasir pada minggu keenam Big Stage. Penampilan Aina kali ini mendapat pujian netizen yang menyifatkan Aina kelihatan sangat elegan dan classy biarpun mengenakan sut lengkap yang simple.

Yess so classy & elegant. Luv it. Baju-baju extravaganza tu pakai untuk stage performance lebih sesuai.Tengok la nanti ada la komen macam sister gereja la itu la ini la hahaha.Cantiknya Aina malam ini di Big Stage simple tapi nampak elegan.Yang ni aku approve..Nice outfit.

Baju dah cantik dan cukup ringkas tapi tetap elegan kak Aina. Cuma pose kangkang tu lebih manis jika dielakkan. Sekadar komen sebagai antara fans kak Aina juga. Elegan…Next week bagi lagi letops fesyen. Kita tengok CikBunga Kepo and the toxic genk. Komen. Slay my queen. Teruskan berkarya. Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.