Pinggang ramping Ozlynn tarikh perhatian warganet meski sudah memiliki 6 orang cahaya mata.

Pasangan selebriti, Johan dan Ozlynn Wati pada 3 September 2021 selamat menimang cahaya mata keenam mereka yang mana pasangan ini sekali lagi dikurniakan seorang bayi perempuan yang diberi nama Nur Latifah Cherdiq.

Walau bagaimanapun, Cherdiq juga sudah semakin membesar dengan sangat comel seperti dua kakaknya, Chantiq dan Moleiq. Ozlynn bagaimanapun baru-baru ini berkongsikan foto dia bersama tiga anak perempuannya itu.

Menerusi Instagram, Ozlynn dan tiga anak perempuannya itu dilihat mengenakan kebaya. Uniknya mereka mengayakan baju kebaya berbeza warna dan kecomelan empat beranak ini mengvndang orang ramai menghujani dengan kata-kata pujian terhadap mereka sehingga turut ditinggalkan hampir 100,000 tanda suka.

Susulan foto-foto yang dikongsikan, ternyata mata peminat dan pengikut Ozlynn juga begitu tertumpu dengan pinggang ramping Ozlynn yang meskipun mempunyai enam cahaya mata namun dikatakan mengalahkan anak d4ra.

Diruangan komen, pinggang ramping Ozlynn menjadi perbualan peminat dan pengikut di Instagram sehinggakan dia dihujani ratusan reaksi dimana dalam pada masa sama, ada yang mengambil kesempatan itu untuk bertanyakan tips kepadanya.

Kredit Soya Lemon. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.