Tular video ank menangis sebab nak jumpa, kali ni Boss Kay tampil dedah sebab dia terpaksa block wasap ank

“SAYA block WhatsApp anak sebab bekas isteri menggunakan nombor tersebut untuk ‘srng’ saya” Demikian kata personaliti media sosial, Azlee Abd Aziz atau lebih dikenali sebagai Boss Kay ketika menjawab tuduhan yang dilemparkan bekas isteri pertamanya, yang mendakwa dia menyekat nombor telefon sehingga gagal dihubungi oleh anak. Menerusi video yang dimuat naik wanita bernama Nooraini Noni pada malam Rabu, kelihatan anak lelakinya menangis dipercayai kerana merindui si bapa.

Kanak-kanak tersebut dilihat memegang telefon bimbit dan berkali-kali mencuba menghubungi bapanya sambil mengesat air mata. Turut kedengaran di dalam video berkenaan, Nooraini menjelaskan kepada anaknya mengapa talian si bapa gagal dihubungi. Menjawab lebih lanjut mengenai isu tersebut, Boss Kay berkata dia sering berhubung dengan anak sulungnya, Akasya, sehinggalah terpaksa mengambil tindakan menyekat nombor kanak-kanak itu minggu lalu kerana ‘disalahgunakan’ oleh bekas isteri pertamanya.

“Sebenarnya saya block nombor ibunya dahulu sebab kurang ajar, malah buat ugtan dan sebagainya. Saya malas nak bergdh. Sebelum itu, saya letak dua syarat untuk bertemu dengan anak-anak. Pertama, jangan sebar aib dan jangan cakap soal saya di media sosial selama dua bulan. Jika dia ikut syarat itu, saya akan berjumpa dengan anak. Tapi dia tak ikut syarat itu malah terus menyebar macam-macam sehingga menggunakan anak sebagai content untuk viral. “Dia tuduh saya tak nak jumpa anak sedangkan ketika itu nombor anak belumpun saya block.

Hubungan saya dengan anak baik saja. Tapi bila dia guna nombor anak untuk srng saya, saya terpaksa block,” jelasnya ketika dihubungi. Dia juga menambah, dirinya langsung tidak terkejut apabila mengetahui video terbaharu anaknya itu dimuat naik di laman TikTok. “Saya tak terkejut sebab dah tahu perangai bekas isteri pertama mahupun bekas isteri kedua. Allah tunjukkan perangai kedua-duanya suka manipulasi.”Saya tahu, dua-dua berpakat untuk menggunakan anak-anak untuk jejaskan reputasi saya. Mereka ni buat bisnes. Tapi bila content bisnes tak jalan, mereka guna anak-anaklah.

“Saya hanya bimbangkan emosi anak-anak saya saya. Tolonglah jadi ibu yang bertanggungjawab. Jangan malukan anak dan keturunan dengan cara ini untuk meraih simpati” ujarnya lagi. Tambah Boss Kay, dia masih menahan sabar dan enggan memburukkan keadaan dengan membuat ‘serangan balas’ di media sosial meskipun ‘ditikam dari belakang’ sejak 2021. “Disebabkan mereka (bekas-bekas isteri) berterusan menggunakan media sosial untuk memfitnah, warganet hntam dan beri gelaran macam-macam kepada saya.

“Saya nak ucap ‘terima kasih’ sangat kepada perempuan-perempuan yang pernah saya bagi makan. Saya ajar mereka dari kosong hingga orang kenal, tapi ini yang saya dapat. Saya masih mampu bersabar. Saya belum bercadang untuk ambil tindakan undang-undang mengenangkan mereka jaga anak-anak. Saya hanya serah kepada Allah… Allah yang beri rezeki. Tapi kesabaran manusia ada hadnya. Sekiranya berlarutan dan saya dah habis limit, peguam saya akan buat kerja,” akhirinya.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.