Tak ada rasa cemburu, Ds Vida yakin kalau Iqbal dengan Inspektor Sheila ada hubungan tak akan kekal lama

TIADA sekelumit rasa cemburu dalam hati usahawan sensasi Datuk Seri Vida susulan bekas kekasihnya melahirkan hasrat untuk mengenali lebih rapat dengan Inspektor Sheila. Vida atau Hasmiza Othman, 52, sebaliknya berkata, Ahmad Iqbal Zulkefli tidak akan bertemu dengan pengganti yang lebih baik dan sehebat berbanding dirinya. “Dia tak akan jumpa orang sehebat saya. Sheila belum cukup miliki kriteria seperti saya… hanya Iqbal sahaja tahu kelebihan saya,” katanya ketika dihubungi pada Khamis.

Dalam pada itu, Vida mendakwa Iqbal hanya mahu menumpang populariti pegawai polis berkenaan memandangkan kisah mengenai Sheila sedang hangat diperkatakan sejak kebelakangan ini. Vida turut berharap agar bekas pembantu peribadinya itu tidak sewenang-wenangnya mempermainkan hati mana-mana wanita. “Iqbal tu ‘mat celah’, asyik tumpang populariti orang. Dia dah sendu! Cuba berdiri atas kaki sendiri. “Saya kenal Iqbal dan hubungan mereka tidak akan menjadi tapi saya harap dia tak mainkan hati mana-mana perempuan,” ujarnya.

Berkongsi mengenai hubungannya dengan Iqbal, Vida mereka sudah lama tidak bersua muka memandangkan masih ada perselisihan faham yang masih belum selesai. “Kami sudah tidak apa-apa hubungan, saya pun tak mahu jumpa dia. Kami masih bergdh dan tidak akan berbaik sampai bila-bila,” jelasnya. Pada Selasa, Iqbal ketika dihubungi memaklumkan Inspektor Sheila atau Sheila Sharon Steven Kumar, 35, mempunyai ciri-ciri kewanitaan yang membuatkan hatinya tertarik. Kata Iqbal, dia juga kini kesunyian dan tiada kekasih, jadi tidak salah sekiranya mahu mencuba nasib mencari teman hidup.

Pada September 2021, Iqbal pernah memaklumkan bakal mendirikan rumah tangga bersama Vida namun hasrat itu tidak kesampaian disebabkan hubungan itu tidak mendapat restu anaknya iaitu Cik B atau Edlynn Zamileen Muhammad Amin, 18. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.