Ramai yang ternanti nanti, akhirnya Neelofa umumkan dah bersalin anak lelaki kedua

PENGACARA dan usahawan Neelofa selamat melahirkan bayi lelaki Selesa lalu pada pukul 10.45 malam di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur. Berkongsi berita gembira itu, Neelofa atau Noor Neelofa Mohd Noor, 34, memaklumkan bayi keduanya itu berada dalam keadaan sihat. “Tanggal 11 Julai menjadi hari yang penuh berkat dan rahmat bagi keluarga kami. Putera kedua tercinta kami menjengah dunia dalam keadaan sihat. “Mohon doa agar anak kedua ini membesar dengan baik dan cerdas, diberi kesihatan dan umur panjang,” katanya.

Neelofa membuat perkongsian itu menerusi Instastory miliknya pada Khamis. Dalam pada itu, Neelofa dalam hantaran berbeza memaklumkan akan mengumumkan nama bayi keduanya itu pada hari ketujuh. Sama seperti kelahiran anak pertama sebelum ini, Neelofa dan suami iaitu Pencetus Ummah Haris tidak berkongsi detik kelahiran termasuk gambar bayi mereka dan hanya menunjukkan gambar tangan bayi mereka. Kelahiran anak Neelofa sebelum ini dinantikan ramai peminat selepas dia membuat pengumuman hamil kali kedua pada Mac lalu. “Semoga kehadirannya selalu membawa keberkatan bagi keluarga kami, menjadi anak yang soleh, berbakti pada orang tua, berguna bagi agama, keluarga dan bangsa,” ujarnya.

Untuk rekod, Neelofa dan Haris mendirikan rumah tangga pada 27 Mac 2021 dan mereka turut dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Muhammad Bilal yang berusia setahun. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.