Warganet tegur Zizan Razak ,selepas Gayakan Seluar Jeans jenis Koyak

Pelawak dan pelakon, Zizan Razak mendapat teguran oleh netizen selepas memuatnaik beberapa foto di media sosialnya. Menerusi hantaran di Instagram, Zizan dilihat menggayakan hoodie berwarna biru bersama seluar jeans koyak ketika menjadi salah seorang juri di acara Festival Filem Antarabangsa Malaysia Ke-6, baru-baru ini.

Walaubagaimanapun, penampilan Zizan mendapat teguran netizen disebabkan cara pemakaiannya itu. Selain Zizan Razak, pelakon Kamal Adli terdahulu pernah mendapat teguran netizen selepas menggayakan seluar jean koyak pada pelancaran koleksi raya rakannya, Fattah Amin sehingga digelar sebagai selekeh.

Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.