Masya Masyitah Kongsi Momen Bercuti Di Dubai, Peminat Titip buat beliau sebab ini

Nama penyanyi, Masya Masyitah pernah membuat kejutan di media sosial selepas tidak lagi mengenakan tudung serta menunjukkan gaya rambutnya yang seakan patung ‘Barbie’, akhir Julai lalu. Terkini, Masya kembali menjadi bualan netizen selepas berkongsi beberapa fotonya yang mengenakan slip dress putih bercorak sewaktu bercuti di Dubai.

Posting terkini Masya dibanjiri dengan komen netizen yang rata-ratanya menitipkan doa buat penyanyi ini agar kembali ke pangkal jalan, malah ada yang turut mengkritik penampilannya yang dikatakan semakin seksi.

Sebelum ini, Masya pernah memberikan kenyataan dengan menjawab persoalan pengikutnya di media sosial berhubungan isu dirinya membuka tudung. Jelas Masya, ia adalah keputusan dirinya sendiri, malah turut menggesa orang ramai untuk tidak meletakkan kesalahan yang dilakukan di atas bahu ibu bapanya. Kredit Harian Metro. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut