Gambar Terbaru Ameera Khan Bersama Zip Bersaiz Besar Jadi Perhatian warganet

Seperti biasa, setiap gerak geri dan hantaran di media sosial oleh Ameera Khan sering menjadi perhatian dan bualan dari netizen. Terbaru, adik kepada Neelofa ini ada memuat naik beberapa keping gambar dia memakai baju berjenama daripada Louis Vuitton.

Dalam beberapa keping gambar yang dimuat naik tersebut, kelihatan Ameera Khan memakai baju bawarna serba putih bersama tas tangan didalam kereta yang mewah.

Diruangan komen, pemakaian dan design untuk baju yang dipakainya menjadi bualan netizen. Netizen mula perasan pada baju yang dipakai Ameera Khan terdapat satu zip dibahagian dada yang kelihatan agak besar.

Bukan itu sahaja, setiap apa yang dipakai oleh Ameera Khan turut menjadi bualan netizen termasuklah kasut yang dipakainya. Walaupun ada yang mula mengkaitkan Ameera Khan dengan cara pemakaian Neelofa, netizen tetap mendoakan agar Ameera Khan diperoleh hidayah suatu hari nanti.

Selain dari perasan dengan saiz zip di baju Ameera, netizen juga turut memuji kecantikkan Ameera Khan yang dikatakan kelihatan persis Snow White. Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.