Dah bersedia nak cari pengganti, Nafiez Zaidi mendoakan kebahagian untuk Fify Azmi

PELAKON Nafiez Zaidi mendoakan kebahagiaan bekas teman wanitanya iaitu Fify Azmi yang mengaku sedang rapat dengan rakan artis Syazwan Zulkifly. Nafiez atau Abdul Nafis Abduzaidi, 31, berkata, dia tidak mempunyai masalah Fify sudah menemui pengganti dan soal peribadi aktres itu bukan lagi urusannya. “Itu hal mereka… Hubungan saya dan Fift berakhir dengan baik. Tiada masalah antara kami. “Kita doakan yang terbaik untuk mereka,” katanya ketika dihubungi.

Dalam pada itu, Nafiez yang baru mengetahui tentang hubungan mereka berkata, dia juga tidak berasa kekok sekiranya bertemu atau bekerjasama dengan Syazwan selepas ini. “Saya dengan Syazwan okey sahaja. Dia tak pernah beritahu tentang hubungan dengan Fify, tunggu juga dia bercerita,” ujarnya. Sementara itu, menjawab mengenai desas-desus dia kini bercinta dengan pelakon Neera Azizi, Nafiez menegaskan hubungan mereka sekadar teman biasa. Jelasnya, mereka sudah lama mengenali antara satu sama lain malah sudah beberapa kali bekerjasama dalam beberapa projek sebelum ini.

“Kalau nampak kami keluar bersama, itu hanyalah hubungan sebagai kawan sahaja. “Buat masa sekarang kami tak pernah cakap pun nak bercinta. Tapi kalau ada jodoh dengan dia saya tak menolak,” katanya. Tambah Nafiez, dia juga sudah bersedia untuk mencari pengganti selepas hubungannya dengan Fify berkahir April lalu. “Saya dengan Fify dah putus beberapa bulan lalu. Saya dah move on. Kalau ada yang baru datang saya terima. “Tapi buat masa sekarang tidaklah terlalu memikirkan ke arah bercinta kembali. Just go with the flow,” ujarnya.

Kisah Nafiez dan Neera mula menjadi perhatian apabila mereka hadir bersama di malam filem Malbatt: Misi Bakara baru-baru ini. Dalam perkongsian di laman Instagram, ramai yang menyangka mereka bercinta selepas Neera memuat naik foto merangkul tangan Nafiez pada acara itu. Sumber:Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.