Selesai prosiding lafaz talak, Shuhada doakan kebahagiaan untuk bekas suami dan Athirah

Bekas isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada mendoakan kebahagiaan buat aktor itu sekiranya dia mendirikan rumah tangga bersama wanita pilihannya selepas ini. Ketika ditemui, Shuhada atau nama sebenarnya Nurul Shuhada Mat Shukri, 29, berharap rumah tangga yang bakal dibina Hafidz tidak diuji sepertima mana rumah tangga mereka berdua. “Semoga Allah tidak duga rumah tangga mereka nanti seperti mana Allah duga rumah tangga saya dan dia (Hafidz).

“Yang baik-baik untuk kalian berdua saya doakan, Insya-Allah. Be happy dan lihat juga saya happy.” Shuhada berkata demikian sejurus selesai prosiding lafaz talak yang berlangsung di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam, minggu lalu. Terdahulu, Hafidz dikatakan bakal mendirikan rumah tangga bersama wanita yang dipercayai teman wanitanya bernama Athirah Yuhada. Malah, sebelum ini Hafidz menjelaskan dia bakal mengulas mengenai status hubungan bersama Athirah selepas prosiding kes perpisahan dengan Shuhada selesai.

Bagaimanapun, ketika ditemui sejurus prosiding lafaz talak pada 27 Julai lalu, Hafidz enggan untuk mengulas lanjut mengenai hal tersebut. Pada 27 Julai lalu, Shuhada dan Hafidz sah berpisah talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam. Untuk rekod, pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 30 April 2016. Mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Humairah, 6, dan Umar, 2. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.