Dah siap siap sediakan bukti, jiran tak takut kalau Ammar Nazhan nak saman dia

Nampaknya ada kenyataan balas selepas YouTuber bernama Ammar Nazhan mengeluarkan penafian bagi pihaknya susulan luahan penduduk di perumahan elit Lakefront Villa, Cyberjaya. Menerusi Facebook Mohd Fadli Salleh, jiran berkenaan sudah dapat menjangka tindakan yang bakal dibuat pihak YouTuber terbabit. Oleh itu, jiran tersebut sudah pun mengumpul semua bukti kukuh yang menyatakan pihak Ammar sememangnya melakukan pelbagai hal yang mengganggu ketenteraman kawasan kejiranan.

“Bring it on. Saya ada gambar team dia park depan rumah orang lain tanpa izin. Ada bukti video dan gambar kegiatan mereka, ada rakam audio dan video kereta dia bising memekak tu. Saya ready semua bukti-bukti sebelum bagitahu cikgu. Nak saman? Bring it on” tulisnya. Menurut Cikgu Fadli, pihak Ammar tidak sepatutnya mengeluarkan ugutan sebegitu kerana golongan yang menyuarakan sikap team YouTuber berkenaan bukanlah sembarangan orang. Difahamkan, jiran yang membuat aduan itu merupakan pemilik rumah dan bukannya hanya sekadar menyewa.

“Ammar ni nak gertak orang biasa bolehlah. Tapi nak gertak owner rumah yang mampu beli rumah harga berjuta, golongan T20 yang ada lawyer keluarga masing-masing, memang bertemu buku dengan ruaslah. Golongan ni takkan buat tuduhan melulu. Mereka dah siapkan semua bukti dan dapat jangka gertakan saman ni akan dibuat,” katanya. Dalam pada itu, Cikgu Fadli turut mendedahkan komuniti di kawasan tersebut merupakan pemilik yang berkemampuan untuk membeli kediaman berharga jutaan ringgit.

Malah, peguam yang aktif dalam media sosial, Nor Zabetha bersedia untuk mengambil kes ini jika pihak Ammar benar-benar mahu menyaman. Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.