Tular desas desus dah rujuk balik, Diana Danielle dedah Farid Kamil bakal buat pengumuman nanti

DESAS-DESUS pelakon Diana Danielle dan bekas suami iaitu Farid Kamil kembali bersama terus menjadi bualan hangat warganet sejak Khamis. Dalam rakaman video terbaharu yang tular di media sosial, Diana atau Diana Danielle Beeson, 32, mendedahkan dia dan Farid masih lagi dalam fasa memperbaiki hubungan mereka ke arah lebih baik. Malah, mereka juga telah memikirkan sebarang kesan yang bakal dihadapi sekiranya kembali bersama. “Bukan saya nak selindung tapi kami pun mahu ambil langkah perlahan… tapi taklah perlahan sangat.

“Kami pun sedang memikirkan bagaimana ingin memperbetulkan kehidupan kami antara satu sama lain lagi. Apakah kebaikan dan risiko yang kami akan hadapi di masa hadapan,” katanya. Diana berkongsi mengenai perkara itu semasa menjadi tetamu dalam satu rancangan podcast yang dimuat naik di TikTok pada Jumaat. Dalam pada itu, Diana memaklumkan segala keputusan mengenai hubungan mereka itu akan diumumkan oleh Farid tidak lama lagi. “Tapi kami akan buat keputusan dalam masa terdekat, tapi nak bagi apa-apa update pada ketika ini saya rasa biarkan Farid yang buat.

Pada Khamis, tular video memperlihatkan Farid atau atau Farid Kamil Zahri, 42, merakam gelagat bekas isterinya itu yang sedang berada di dalam studio sedang ditemu bual oleh wartawan. Kata Farid, dia hanya mampu melihat daripada luar sahaja kerana kurang sihat untuk ditemu bual. Untuk rekod, pada 10 Ogos lalu, Diana dan Farid sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari, Selangor. Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 3 November 2012 dan miliki dua orang cahaya mata iaitu Muhammad, 10 dan Nur Aurora, 8 tahun.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.