Yakin Azal mampu jalankan tanggungjawab, Zarina Zainuddin harap Rahmah dapat menjaga Azal

PELAKON Zarina Zainuddin meletakkan harapan agar Muhammad Raizal Azrai atau Azal, 27, mendirikan rumah tangga selepas mendedahkan anak lelakinya itu sedang berkawan rapat dengan wanita asal Indonesia dikenali sebagai Rahmah. Zarina, 53, berkata, sebagai ibu dia juga mempunyai impian untuk melihat anaknya itu mengecapi kebahagiaan sendiri selain percaya Azal mampu menjalankan tanggungjawab sebagai suami dengan baik. Kata Zarina, dia juga berharap Azal menemui calon isteri yang benar-benar menyayangi anaknya dan mampu menjaganya dengan baik.

“Sebagai seorang ibu, saya juga punya harapan untuk melihat anak-anak berkahwin, rasa bahagia, ada isteri yang sayang dan menjaganya. Saya yakin Azal mampu sebab dia seorang yang bertanggungjawab… Macam mana dia jaga saya. Saya pergi mana-mana dia ikut, dia seorang yang setia. Saya rasa kalau dia ada isteri, dia akan jaganya dengan baik. Saya harap ada wanita yang boleh beri dia kasih sayang, boleh jaga makan minumnya,” katanya. Zarina berkongsi perkara itu menerusi sebuah video yang dimuat naik di Instagram miliknya.

Sebelum ini, Zarina mendedahkan sejak Azal dan Rahmah pertama kali bertemu ketika sama-sama terlibat dalam festival jualan di Singapura namun hanya mula rapat sejak bulan lalu. Menerusi perkongsian yang dibuat di Instagram miliknya, Zarina turut berharap agar Rahmah dapat membahagiakan anak lelakinya itu.”Semoga Rahmah dapat membimbing Azal dan membahagiakan Azal,” ujarnya. Pengikut dan rakan artis seperti penyanyi Mila Jirin, Lah Ahmad dan usahawan Datin Seri Nur Shahida turut mendoakan agar kedua-dua mereka cepat bertemu jodoh.

“Tak sabar la nak tunggu mereka berjodoh. Amin Ya Allah, saya gembira untuk Zarina. Semoga Allah pelihara mereka, permudahkan urusan mereka. Doa saya buat Azal dan calon isterinya yang cantik,” tulis mereka di ruang komen hantaran berkenaan. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.