Tular video wartawan temubual, sekali ramai yang perasan rekasi wajah Ina Naim nampak tenang

Umum mengetahui berita sedih mengenai pemergian bekas anggota kumpulan nasyid In-Team, Suhaimi Saad telah pergi menghadap illahi pada malam Rabu. Menerusi video temu bual wartawan yang dikongsi oleh Melodi TV3, isteri Allahyarham Suhaimi Saad iaitu penyanyi Ina Naim berkongsi mengenai keadaan kesihatan suaminya. Malah, Ina juga mendedahkan bahawa Allahyarham Suhaimi pernah mengatakan untuk hidup sehingga umurnya 43 tahun sahaja. Namun, apa yang menarik perhatian ialah reaksi wajah Ina yang kelihatan tenang tanpa menitiskan air mata ketika ditemu bual dikagumi oleh warganet.

“Tenangnya dia. Tenang je wajah Ina Naim ni… dia dah redha suaminya pergi. Kuatnya… tabahnya awak sebagai isteri. Suamimu berjaya didik dunia dan akhirat awak dan anak-anak… Alhamdulillah,” komen warganet.

Sumber: Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.