Rupanya dia sakit sejak bulan 8, Ina Naim dedah Suhaimi Saad pernah beritahu nak hidup sehingga umur 43 tahun je

ISTERI kepada Allahyarham Suhaimi Saad iaitu Ina Naim mendedahkan suaminya itu pernah memberitahu dia hanya mahu hidup sehingga umur 43 tahun. Ina atau Nordiana Mohd Naim, 39, perkara itu diluahkan sendiri oleh Suhaimi namun tidak menyangka ia menjadi kenyataan. “Masa hidup arwah cakap memang nak hidup sampai umur 43 tahun sahaja. 12 Oktober adalah ulang tahun kelahiran dia,” katanya kepada pemberita. Suhaimi atau Suhaimi Mohd Saad menghembuskan nafas terakhir di Hospital Sultan Ismail, Johor Bharu Johor pada pukul 7.42 malam, Rabu.

Allaahyarham sebelum itu dimasukkan ke hospital berkenaan sejak 4 November lalu akibat jangkitan kuman pada paru-paru dan menerima rawatan di Unit Rawatan Rapi (ICU). Tambah Ina, suaminya itu mula sakit sejak Ogos lalu dan keadaan semakin serius dua bulan kemudian. Malah Allahyarham juga kehilangan berat badan sebanyak 20 kilogram akibat sakit yang dialami. “Dia mula batuk-batuk sejak Ogos namun ketika itu tidak fikir apa-apa. Bulan Oktober dia mula alami cirit-birit dan berat badan turun 20 kilogram,” ujarnya.

Untuk rekod, Suhaimi bernikah dengan Ina pada 12 Ogos 2007. Mereka dikurniakan empat cahaya mata iaitu Ehmad Hadie Elfardie, 15, Salman Elkhoyri, 13, Phyrosh Elfadwah, 11, dan Nur Layla Elghufrony, 9. Jenazah akan dikebumikan di perkampungan isterinya iaitu Ina Naim di Kampung Sungai Ara, Kota Tinggi, Johor pada Khamis. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.