Anak anak selalu jadi punca dia gagal diet, Watie dedah anak ajk dia keluar dan beli makanan ringan

Isteri kepada usahawan dan pelawak, Shuib iaitu Watie Hanifiah berseloroh mengatakan anak-anaknya selalu menjadi punca dia gagal untuk diet dan menurunkan badan. Menerusi perkongsian di Instagram, Watie berkata anak-anaknya suka mengajak dia keluar berjalan dan membeli makanan ringan sehingga dia terkena tempiasnya. “Mummy (panggilan Watie) cuba untuk diet tapi anak-anak suka kacau diet saya. Hujung-hujung tetap ajak beli jajan. Mummy pun terkena tempias. Katanya mummy tak boleh kurus, kena gemuk. Tapi ni Mummy segigit je, janji.”

Pada perkongsian sama, Watie turut memuat naik foto memperlihatkan dia sedang menikmati makanan di sebuah restoran ketika dia keluar meluangkan masa dengan anak-anaknya baru-baru ini. Sementara itu, rata-rata wargamaya yang singgah ke ruangan balas terhibur melihat gelagat Watie selain memuji dia yang suka melayan kerenah anak-anak. Untuk info, Watie dan Shuib mendirikan rumah tangga pada 23 Jun 2023 di Putra Glass Heights.

Terdahulu, Shuib pernah mendirikan rumah tangga bersama penyanyi, Allahyarham Siti Sarah Raisuddin pada 2011 dan mereka dikurniakan empat cahaya mata. Namun Allahyarham Siti Sarah meninggal dunia pada 9 Ogos 2021 kerana jangkitan Covid-19. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.