Bakal adakan konsert solo, Ziana Zain sebak bila dengar ucapan daripada 4 orang anak

Penyanyi, Ziana Zain tidak dapat menahan sebak sebaik sahaja menonton video kejutan yang merangkumi ucapan daripada empat orang anaknya. Video tersebut ditayangkan ketika majlis sidang media pengumuman konsert solo Ziana Zain yang bakal berlangsung pada tahun hadapan. Video itu dimulakan dengan ucapan anak pertamanya iaitu Muhammad Aiman. Ucapan Aiman yang memberikan kata-kata semangat buat ibunya itu ternyata telah menyentuh hati Ziana sehingga penyanyi itu mengalirkan air mata sebaik sahaja mendengar suara anaknya. “Aiman doakan mama konsert berjalan dengan lancar dan juga meriah. Jangan risau mama, kami adik beradik ada untuk support mama. Klik sini untuk lihat video.

Terima kasih mama kerana berada di sisi kami sejak kami kecil. Terima kasih untuk segalanya dan kami sayangkan mama,” ujarnya. Ucapan itu kemudian disusuli dengan tiga orang lagi anaknya iaitu Muhammad Ammar, serta pasangan kembar, Muhammad Ariel dan Siti Nur Kaseh. Ziana Zain Konsert 2024 ditaja oleh CSA Academy, anjuran bersama Anuar Zain Network Sdn Bhd dan Ziana Zain Network Sdn Bhd serta dengan kerjasama Altus Prohouse. Konsert itu akan menyaksikan gabungan hasil kreatif muzik dan pentas dari Aubrey Suwito sebagai pengarah muzik serta 16 orang pemuzik profesional manakala Jennifer Thompson berperanan sebagai pengarah konsert.

Sumber: Gempak. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.