Tak merancang untuk memiliki anak dengan suami baru, Bcl akui tak mahu ambil risiko sebab usia dah mencecah 40

Penyanyi Bunga Citra Lestari (BCL) berkata dia tidak merancang untuk memiliki cahaya mata bersama suaminya, Tiko Aryawardhana. Menerusi satu temu bual, BCL berkata dia tidak mahu mengambil risiko untuk hamil lagi memandangkan usianya sudah menjangkau 41 tahun. “Rasa tak mahu anak lagi, saya dah tua. Mungkin berisiko sebab saya dah lebih 40 tahun. Usia 35 hingga 40 tahun sudah mula risiko jika hamil,” katanya.

Sementara itu, Bunga berkata selepas pemergian Ashraf dia pernah terfikir untuk hidup sendiri kerana merasakan tiada lagi yang boleh memahami dirinya, namun Tiko membuka hatinya. “Saya rasa amat serasi dengan Ashraf. Jadi terfikir mungkin terus hidup sendiri. Hampir lapan bulan menangis setiap hari selepas kehilangan dia.  “Kemudian saya cuba untuk buka lembaran baru. Pasti ada perbezaan kerana dia (Tiko) bukan Ashraf. Saya jalani hidup baru kerana saya juga sudah berbeza,” katanya.

Terdahulu, Bunga dan Tiko mendirikan rumah tangga pada 2 Disember tahun lalu di sebuah resort mewah di Bali, Indonesia. Sumber: Rotikaya. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.