Sharifah Shahirah risau nak percaya, kali ni Aman Graseka mesej minta bantuan sebab anak sedang ditidurkan di hospital

ANAK┬ákepada pelakon Aman Graseka dikhabarkan sedang sakit dan ditidurkan di sebuah hospital di Kedah. Perkara tersebut dikongsi oleh penyampai radio Suria FM iaitu Sharifah Shahirah, 50, yang memaklumkan dia menerima mesej itu daripada isteri aktor berkenaan pada awal pagi Jumaat. “Isteri dia mesej saya beritahu anak sedang ditidurkan di hospital. Saya terima mesej itu awal pagi sekitar selepas waktu Subuh. Dia siap cakap mahu tunjuk video sebagai bukti,” katanya.

Shahirah atau Shiera bagaimanapun berkata dia tidak bertanya lanjut mengenai keadaan anak pasangan itu. Sebaliknya dia hanya berkongsi berita berkenaan semasa bersiaran di segmen Suria Petang dan memohon doa pendengar. Kata Shiera, dia juga bimbang jika mesej yang diterima itu tidak benar dan isteri kepada Aman iaitu Nurul Amrina sengaja mereka cerita untuk meraih perhatian. “Saya memang tidak bertanya lanjut. Kalau benar anak sakit, kenapa sampai perlu nak tunjuk video. Jika perlukan bantuan dia sepatutnya hubungi orang terdekat.

Sebelum ini pun dia tidak jujur sebab itu saya hanya berdiam sahaja kali ini. Cuma kalau betul saya hanya minta orang ramai mendoakan urusan mereka dipermudahkan,” ujarnya. Bimbang pisang berbuah dua kali, Shiera memberitahu dia hanya memanfaatkan kelebihannya sebagai penyampai radio untuk berkongsi perkara tersebut namun enggan terlalu percaya. “Apa yang saya boleh buat hanya minta pihak berwajib seperti Lembaga Zakat untuk menjenguk mereka. Saya pun dah tiada kudrat untuk membantu. Sebagai penyampai radio saya juga tolong uar-uarkan hal ini. Sekirang dia betul-betul perlukan bantuan boleh terus hubungi media dan berkongsi cerita,” luahnya.

Sebelum ini Shiera pernah menerima mesej daripada Aman yang meminta bantuan daripadanya kerana kesempitan hidup. Aman bagaimanapun ketika dihubungi menafikan perkara tersebut dan memaklumkan dia dan keluarga seperti biasa. Ketika isu tersebut menjadi hangat, ramai dalam kalangan selebriti mendedahkan menerima mesej sama daripada Aman namun tidak dapat dipastikan ia benar atau pun tidak.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.