Jadikan Misya Mazlan sebagai duta sebab nak membantu, rupanya dah lama Wawa Zainal ikat perjanjian bersama

BUKAN┬ámahu mengambil kesempatan terhadap kontroversi melanda, pelakon dan usahawan Wawa Zainal menjelaskan dia sekadar ingin membantu madu kepada Marissa Dania iaitu Misya Mazlan apabila melantiknya sebagai duta produk. Wawa atau Nur Hawa Zainal Abidin, 32, berkata semua yang berlaku sekadar kebetulan memandangkan mereka telah lama mengikat perjanjian bersama. “Sebenarnya ia kebetulan… kami sudah buat perjanjian dengan Misya sudah lama.

“Kami tidak menggunakan dia sebagai pemasaran. Tidak sama sekali! Dalam masa yang sama kami memang nak bantu dia juga… yang sebelah sana sudah banyak tawaran kerja,” katanya. Wawa berkongsi perkara itu ketika ditemui di Majlis Indahnya Ramadan bersama Wawa yang berlangsung di Kuala Lumpur pada petang Selasa. Dia juga berharap peluang diberikan kepada Misya dengan menjadi duta produk tudungnya dapat memberi lebih banyak peluang pekerjaan kepada wanita tersebut.

Malah dia juga tidak menempel isu rumah tangga Misya bagi menaikan lagi nama produknya sebaliknya memilih artis mahupun pempengaruh yang sedang mendapat perhatian masyarakat. “Kami nak dia lebih menonjol juga supaya lebih banyak tawaran selepas ini. Untuk lakukan promosi setiap bulan memang akan ada artis dan pempengaruh yang bantu. “Tapi kami tengok pempengaruh yang sedang jadi perhatian juga waktu sekarang ini. Kami pun tak menggunakan kes dia untuk menaikkan barang kami,” ujarnya.

Pada Februari lalu, Wawa dipuji warganet apabila memilih isteri Misya sebagai wajah untuk koleksi tudung terbaru jenama Wawa Scarves selama tiga bulan. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.