Lepas dah akil baligh terus pakai tudung, Shuib luah rasa bangga dengan penampilan terbaru Talita

SELEPASĀ memaklumkan anak perempuannya sudah mencapai akil baligh, pelawak dan usahawan Shuib berkongsi penampilan baharu Dzahira Talita Zahra yang dilihat sudah memakai hijab. Shuib atau Shahmira Muhamad, 40, berkata, sebagai bapa dia berbangga melihat penampilan Talita susulan baharu sahaja melangkah ke alam dewasa. “Talita, daddy bangga la tengok awak. Cantiknya,” katanya. Shuib berkongsi perkara itu menerusi sebuah video yang dimuat naik di Instastory miliknya.

Menerusi perkongsian video berkenaan, Shuib berbuka puasa bersama keluarga sebelum memperlihatkan Talita tampil memakai jubah dan tudung berwarna kelabu. Turut menyertai acara berbuka puasa itu adalah bapa Allahyarham isterinya iaitu penyanyi Raisuddin Hamzah. Sebelum ini, Shuib tidak mampu menahan sebak sehingga mengalirkan air mata apabila mengetahui Talita datang haid menandakan anak perempuannya itu sudah akil baligh. Kata Shuib, perubahan fasa anaknya melangkah alam dewasa itu akan dikenang dalam ingatan selain turut mendoakan Talita membesar menjadi seorang wanita solehah.

Untuk rekod, Shuib dan Watie mendirikan rumah tangga pada 23 Jun 2023. Ia merupakan perkahwinan kedua Shuib selepas pemergian isterinya Sarah yang pergi menghadap illahi pada 9 Ogos 2021 akibat jangkitan Covid-19. Hasil perkahwinan bersama Sarah, mereka dikurniakan empat cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 13, Dzahira Talita Zahra, 11, Ariq Matin, 8, dan Ayash Affan, 3 tahun.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.