Tak datang ke acara Starvendors di KLCC, rupanya Dato Aliff Syukri lari ke Australia sebab ada masalah dengan isteri

Selebriti dan usahawan popular, Datuk Ifa Raziah memuat naik sebuah video yang memaparkan detik pertemuannya dengan usahawan sensasi Datuk Seri Aliff Syukri di sebuah pasar raya, baru-baru ini. Menerusi video pendek tersebut, Ifa bertanya kepada Aliff mengenai keberadaannya sewaktu acara Starvendors berlangsung di KLCC. Ujar Aliff, dia melarikan diri ke Australia selepas berlakunya pertengkaran dengan isteri, Datin Seri Shahida Mohd Rashid pada waktu itu. Klik sini untuk lihat video.

“Sebenarnya kami bergdh, selepas itu dia (Aliff) lari rumah.” Menerusi pemerhatian, Shahida tidak menjelaskan punca pergdhn di antara mereka. Ujar Aliff pula, dia tidak menghadiri semua jemputan pada waktu tersebut. “Saya memang tak pergi mana-mana acara. Saya di Australia.” Terdahulu, Ifa dilihat menegur Aliff sambil meluahkan rasa tidak puas hati apabila usahawan tersebut tidak hadir ke acara anjuran miliknya.

“Geram saya tunggu 4 hari 3 malam selama 72 jam tapi dia (Aliff) tak datang.” Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.