Ada pula yang pertikaikan kerja sebagai Jurujual di Australia, sekali ini respon dari Sajat

Usahawan dan pempengaruh media sosial,¬†Sajat¬†menjadi perhatian netizen apabila bekerja sebagai jurujual di sebuah kedai kecantikan di Australia. Menerusi hantaran di Instagram, Sajat memuat naik video siaran langsung dan terdapat individu yang mempersoalkan kekayaannya semasa di Malaysia. “Di Malaysia orang kaya kenapa di Aussie kerja di Watsons? Malam kerja di bar?” Tidak berdiam diri, Sajat menafikan dia bukan orang kaya dan pekerjaan tersebut merupakan sumber rezeki buat dirinya. Klik sini untuk lihat video.

“Saya tak kaya tapi saya seorang yang rajin. Bila rajin ada duit sis. Rajin tu tak kira apa kita buat. Kaya tak datang bergolek tapi kalau kita rajin, kita akan dapat kesenangan.” Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet setuju dengan pandangan Sajat yang masih boleh menyara kehidupan berada di luar negara. “Inspired! Betul kata-kata Sajat ni. Kalau rajin, pergi mana pun boleh kerja.”

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.