Ditanya mengenai kemesraan Adira dan Datuk Red, sekali Datin Red doakan moga suami dan Adira tak jadi berpisah

MADU┬ákepada Adira iaitu Datin Seri Syarifah Norshafila Hassim sentiasa mendoakan kebahagian suaminya iaitu Datuk Seri Adnan Abu bersama penyanyi berkenaan. Syarifah atau lebih mesra disapa Datin Red, 38, berkata Adnan mula kelihatan tidak ceria apabila Adira memfailkan perpisahan terhadapnya pada Oktober tahun lalu. “Tak saya doakan mereka (Adira dan Datuk Red) semoga jodoh berkekalan berbahagia hingga ke jannah.

Antara pertanyaan yang diterima Datin Red dari pengikut Instagram miliknya. “Dia sangat tak gembira pihak sana fail untuk berpisah,” katanya. Syarifah berkongsi mengenai perkara itu menerusi ruang soalan yang dimuat naik di Instagram miliknya. Kata Syarifah, dia juga tumpang gembira sekiranya suaminya dan Adira tidak berpisah memandangkan tak mampu melihat Datuk Red terus bersedih. “Mungkin saya menangis gembira… saya tak boleh tengok Abang Red tak gembira,” ujarnya.

Ditanya mengenai kemesaraan Adira dan Datuk Red, Syarifah memberitahu dia tidak cemburu dengan kemesraan yang ditunjukkan pasangan itu di media sosial. Katanya dia pasti sudah lama bersuara sekiranya tidak senang dengan tindakan suami dan madunya itu. “Tentulah tidak, kalau saya cemburu tentu video mereka saya tak benarkan masuk dalam media sosial. Tentu saya sudah meroyan atau suruh padam,” ujarnya.

Pada 25 Oktober tahun lalu, Adira atau Siti Adira Suhaimi, 33, memfailkan perpisahan terhadap Adnan atas alasan tiada lagi persefahaman. Manakala Syarifah memfailkan perpisahan pada penghujung Januari lalu. Untuk rekod, Adira dan Adnan berkahwin di Songkhla Thailand pada 3 Disember 2015 sebagai isteri kedua dan memiliki empat orang cahaya mata. Hasil perkahwinan Adnan dan Syarifah mereka dikurniakan lima orang cahaya mata.

Malah Adnan juga pernah berkahwin ketika berusia 20 tahun namun bercerai selepas lima tahun bersama dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.