Muat naik video mesra bersama, ramai yang tertanya tanya tentang status View Chin dan Mira

Semenjak dua menjak ini, kalau korang follow influencer View Chin dan Mira, korang boleh tengok kebanyakan content mereka menunjukkan betapa rapatnya mereka berdua dan sangat mesra bersama. Malah ramai yang mengagak View Chin dan Mira sebenarnya sudah berkahwin. Oleh sebab itulah mereka berani buat content video sebegitu berdua. Klik sini untuk lihat video.

Pun begitu, semalam, View Chin ada memuat naik satu video yang memaparkan dia bersama-sama Mira berbaring di atas sebuah katil. Dalam video itu, Mira digambarkan bermimpi mengenai View Chin yang tak setia ketika sedang tidur. Disebabkan mimpi tersebut, Mira dilihat merajuk dan marah dengan View Chin.

Walau bagaimanapun, video tersebut mendapat perhatian warganet yang mana rata-rata mempersoalkan hubungan sebenar di antara View Chin dan Mira. Malah ramai juga meminta mereka untuk mengumumkan kepada orang ramai jika sudah bernikah kerana bimbang ia menjadi fitnah.

Sumber: Lobak merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.