Bengang gara gara dikritik oleh warganet hanya kerana pakai seragam pramugari. Sekali Bella Astill tampil bersuara pertahankan diri buat warganet terkedu.

Bengang gara gara dikritik oleh warganet hanya kerana pakai seragam pramugari. Sekali Bella Astill tampil bersuara pertahankan diri buat warganet terkedu. Pelakon Bella Astillah bengang apabila terdapat seorang wanita yang didakwa merupakan bekas pramugari melemparkan kata-kata kesat kerana dia memakai pakaian seragam Malaysia Airlines.Kata Bella, 26, posting memakai pakaian pramugari itu telah mendapat kebenaran bukan […]

Continue Reading

Sanggup sarung uniform MAS ke majlis hari jadi. Bella Astillah mohon maaf dengan pemakaian dia dan ini rupanya kisah di sebalik punca dia pakai baju tersebut

“Pihak MAS sendiri ada berjumpa dengan saya dan menerangkan dengan lebih terperinci mengenai keistimewaan uniform tersebut. Alhamdulillah saya dapat banyak ilmu daripada situ dan saya rasa sangat bermanfaat untuk kongsi semua ilmu itu kepada orang ramai.“Bella minta maaf kerana menggunakan uniform berkenaan tanpa mengetahui lebih awal tentang info dan sejarah serta etika berkenaan uniform itu. […]

Continue Reading

Bila bergelar janda ramai suami orang yang nak kenal kenal. Mengejutkan ini tindakan Bella Astillah bila ramai yang kacau dia. Sampai macam ni sekali tindakan Bella.

Pelakon dan penyanyi Bella Astillah mendedahkan dia pernah didekati lelaki berstatus suami orang sejak tersebar berita keretakan rumah tangganya dengan penyanyi Aliff Aziz tahun lalu. Kata Bella, ramai yang menganggap dia berstatus janda hingga sanggup memberanikan diri untuk berkenalan dengannya. “Saya ni ramai suami orang nak kenal-kenal mungkin mereka ingat saya sudah janda dan sebagainya. […]

Continue Reading

Warganet tergamam tengok ank Aliff Aziz Ayden menangis teresak esak. Mengejutkan rupa rupanya ini yang Aliff Aziz buat pada anknya sampai anknya menangis beria.

Anak kepada pasangan selebriti, Bella Astillah dan Alif Aziz, Ayden Adrean sangat merindui bapanya yang kini berada di Singapura. Bella menerusi akaun Instagramnya berkongsi video pendek merakamkan wajah anaknya yang sedang menangis sambil menyebut ‘daddy’. Paling menyedihkan apabila Ayden yang teresak-esak tidak mahu masuk ke dalam rumah sebaliknya menyatakan hasrat ingin ke Singapura untuk bertemu […]

Continue Reading

Aliff Aziz baru dibebaskan. Terkejut Bella Astillah tiba tiba tampil katakan sesuatu. Sampai macam tu sekali keputusan Bella Astillah. Warganet tergamam dgn apa yang dikatakan.

SUSULAN penyanyi Aliff Aziz dipenjara dua minggu selepas didapati bersalah mengambil sesuatu dan berkelakuan tidak senonoh, ada segelintir pihak beranggapan suami kepada pelakon Bella Astillah itu tidak serik melakukan kesilapan berulang kali. Bagaimanapun menurut Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 26, balasan itu bukan membabitkan kejadian terbaharu sebaliknya ia adalah kes yang terjadi […]

Continue Reading

Suami baru je kena tahan polis. Bella Astillah pulak buat hal. Mengejutkan sampai macam tu sekali perangai Bella Astillah.

Di laman Twitter, nama pelakon dan penyanyi Bella Astillah hangat diperkatakan selepas dia dilihat menggayakan pakaian seragam pramugari syarikat penerbangan Malaysia Airlines (MAS)…… Sambutan Hari Lahir…. Cantik sungguh.. Difahamkan, Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah binti Awang Astillah, 26 menggayakan pakaian tersebut bagi mengikut tema sambutan hari lahir salah seorang ahli keluarga nya. Bagaimanapun, pakaian tersebut […]

Continue Reading

Mengejutkan bila tiba tiba Aliff Aziz bongkarkan dia terima sesuatu dari Bella sebelum dia ditahan polis. Rupa rupanya ini yang bella hantar buat warganet tergamam.

Mengejutkan bila tiba tiba Aliff Aziz bongkarkan dia terima sesuatu dari Bella sebelum dia ditahan polis. Rupa rupanya ini yang bella hantar buat warganet tergamam. Sebelum ini, pelakon Singapura iaitu Aliff Aziz dihadapkan ke mahkamah dan mengakui bersalah bagi tuduhan ambil dan berkelakuan tidak seonoh di tempat awam. Terbaru, menerusi laporan Harian Metro, pelakon itu telah […]

Continue Reading

Belum mampu jadi suami yang baik. Mengejutkan bila tiba tiba Aliff Aziz bongkarkan sesuatu tentang hubungan rumahtangganya buat warganet terkedu. Rupa rupanya ini yang terjadi.

GENAP empat tahun melayari rumah tangga bersama Bella Astillah, penyanyi Aliff Aziz meluahkan rasa syukur apabila berjaya menempuhi pelbagai ujian bersama selama tujuh tahun perkenalan. Aliff, 29, berkata, biarpun belum menjadi seorang suami yang sempurna, namun Allah memberkati rumah tangga mereka untuk kekal bertahan. “Hari ini menandakan ulang tahun ke-4 untuk kita sayang. Saling mengenali selama […]

Continue Reading

Setelah lama menyepi akhirnya Bella Astillah tampil semula buat benda ni. Warganet tiba tiba kata dia tk malu sebab buat macam tu. Terkejut Bella sanggup buat sampai mcm tu sekali.

Pernah dengar dengan ungkapan “tiada insan berd0sa yang tidak mempunyai masa depan”? Oleh demikian jangan lah kita menjadi manusia yang cepat menghukum kesilapan lampau orang lain dan bermegah dengan diri sendiri. Cuba bayangkan keadaan Ibl1is yang diciptakan oleh Allah dengan penuh ilmu agama lebih dari kemampuan manusia sendiri, namun disebabkan sikap takbur dan angkuh akhirnya […]

Continue Reading

Tiap pagi dan malam buat benda ni. Tergamam adk Bella Astillah bukak mulot kantoikan sesuatu pasal Bella dan Aliff Aziz.

Pelakon Didi Astillah memaklumkan bahawa hubungan rumah tangga kakaknya, Bella Astillah dan penyanyi Aliff Aziz kini semakin menunjukkan perkembangan yang positif selepas mereka kembali rujuk. Sebagai adik, menurut Didi, dia bersyukur melihat kehidupan kakaknya kini yang semakin bahagia lebih-lebih lagi apabila menerima kehadiran cahaya mata baru. Bahkan, kata Didi, Aliff juga sentiasa berhubung setiap hari […]

Continue Reading