Baru je lepas beranak sekali suami Emma buat kejutan macam ni. Tak sangka sampai macam ni sekali reaksi Emma Maembong.

Hadiah yang paling berharga buat seorang suami ialah apabila isterinya telah berjaya melahirkan cahaya mata mereka dan hadiah buat isteri pula ialah apabila dapat melihat si suami gembira. Sebagai tanda terima kasih terhadap isteri, suami kepada pelakon Emma Maembong iaitu Muhammad Shazli Azhar telah memberikan kejutan buat isteri yang tercinta. Thank you sayang… Thank you so much! […]

Continue Reading

Muat naik foto Emma Maembong bersama ank tiba tiba wajah ank jadi buah mulut warganet. Siap kaitkan dengan Zizan Razak lagi. Rupa rupanya ini punca.

Memaklumkan isterinya Emma Maembong telah selamat melahirkan bayi lelaki pada 8 November lalu, suami kepada pelakon tersebut iaitu Shazlin Azhar tampil mendedahkan gambar cahaya mata sulung mereka di laman Instagram miliknya. Perkhabaran itu meraih pelbagai kata pujian daripada pengikut pelakon tersebut dan tidak terlepas menzahirkan ucapan tahniah atas anugerah Allah SWT yang tidak ternilai itu. […]

Continue Reading

Emma Maembong buat satu pengakuan setiap hari jam 3 pagi dia akan bangun dan mintak benda ni dekat suami dia. Mengejutkan tk sangka sampai macam tu sekali perangai Emma.

Sedang meniti fasa tempoh kehamilan pasti ia memberi banyak pengalaman manis dan pahit buat mereka yang bakal bergelar ibu bapa. Baru-baru ini Emma Maembong berkongsikan pengalamannya berbadan dua yang asyik terasa lapar. Kata Emma lagi, dia akan terjaga dari tidur pada jam 3 hingga 4 pagi kerana lapar sangat. Ujarnya, disebabkan itu suaminya sudah bersiap sedia membelikan […]

Continue Reading

Baru je viral pasal ada hubungan dengan datuk tiba tiba Chaca Maembong bongkarkan sesuatu yang jadi bila Emma dah kahwin. Mengejutkan rupa rupanya ini yang jadi dekat dia.

Pelakon Chacha Maembong mengakui kehidupannya kini sunyi selepas kakak yang dianggap sebagai rakan baik iaitu Emma Maembong telah mendirikan rumah tangga.  Menurut Chacha, dia banyak sibukkan diri dengan kerja dan kehidupan sendiri bagi melupakan kesunyiannya.  “Saya rapat dengan Emma, jadi bila dia kahwin, saya dah tiada kawan baik. Tapi benda tu tiada memberikan kesan sebab […]

Continue Reading

Emma Maembong muatnaik tentang rumah baru di ig. Tapi mengejutkan benda lain pula yang warganet nampak. Sampai macam tu sekali Emma Maembong buat.

Pelakon Emma Maembong sudah tidak sabar untuk berpindah ke rumah baru bersama suami tercinta, Muhammad Shazli Azhar. Menerusi laman sosial Instagram, Emma berkongsi foto di ruangan ruang tamu yang kini dalam proses memasang hiasan dalaman sebelum ia boleh diduduki. “Saya dan suami @shazli_a tak sabar tak sabarnya nak tunggu rumah baru siap. Macam ni pun […]

Continue Reading