Gades nih hairan ibu sering mintak gambar dia. Ibu cakap rindu. Satu hari gades ni nekad buka phone ibu dia. Tergamam dia tgk rupa rupanya ibu dia guna gambar dia untok lakukan benda mcm nih.

Assalamualaikum semua. Tak tahu nak mula macam mana. Aku dibesarkan dengan keluarga yg kurang didikan agama. Adik beradik aku 4 orang kesemuanya. 3 perempuan dan seorang adik lelaki. Aku anak ketiga. Umur aku sekarang dah 33 tahun. Kehidupan masa kami kecil memang susah. Tapi mak ayah tetap usaha cari rezeki buat kami sekeluarga. Tapi masa […]

Continue Reading

Gades ni angkut pakwe dia bawak balek rumah sbb rumah tkde org. Hairan ptg tuh tetiba je mak pon nk join. Terperanjat bila tertengok gambar yg bongkar apa hubungan dia dgn pakwe dia selama nih.

Pengakuan oleh Aina (bukan nama sebenar) bagaikan cerita yang hanya dilihat dalam drama atau filem, namun hakikatnya ini benar-benar berlaku. Sudah lima tahun kisah berlalu iaitu ketika dia masih menuntut di sebuah pusat pengajian tinggi, tetapi tetap segar dalam kenangan dan menjadi pengajaran seumur hidup. Memulakan bicara, Aina berkata, ketika semester pertama di universiti, dia […]

Continue Reading