Gades nih hairan ibu sering mintak gambar dia. Ibu cakap rindu. Satu hari gades ni nekad buka phone ibu dia. Tergamam dia tgk rupa rupanya ibu dia guna gambar dia untok lakukan benda mcm nih.

Assalamualaikum semua. Tak tahu nak mula macam mana. Aku dibesarkan dengan keluarga yg kurang didikan agama. Adik beradik aku 4 orang kesemuanya. 3 perempuan dan seorang adik lelaki. Aku anak ketiga. Umur aku sekarang dah 33 tahun. Kehidupan masa kami kecil memang susah. Tapi mak ayah tetap usaha cari rezeki buat kami sekeluarga. Tapi masa […]

Continue Reading

Gades ni angkut pakwe dia bawak balek rumah sbb rumah tkde org. Hairan ptg tuh tetiba je mak pon nk join. Terperanjat bila tertengok gambar yg bongkar apa hubungan dia dgn pakwe dia selama nih.

Pengakuan oleh Aina (bukan nama sebenar) bagaikan cerita yang hanya dilihat dalam drama atau filem, namun hakikatnya ini benar-benar berlaku. Sudah lima tahun kisah berlalu iaitu ketika dia masih menuntut di sebuah pusat pengajian tinggi, tetapi tetap segar dalam kenangan dan menjadi pengajaran seumur hidup. Memulakan bicara, Aina berkata, ketika semester pertama di universiti, dia […]

Continue Reading

Gades ni tiba tiba ajak pakwe balik ke rumah. Pakwe dia tengok tengok gambar dlm rumah tu tiba tiba terjumpa 1 foto yg buat muka pakwe dia berubah secara mengejut. Tergamam akhirnya ini yg pakwe dia lakukan pada dia.

Pengakuan oleh Aina (bukan nama sebenar) bagaikan cerita yang hanya dilihat dalam drama atau filem, namun hakikatnya ini benar-benar berlaku. Sudah lima tahun kisah berlalu iaitu ketika dia masih menuntut di sebuah pusat pengajian tinggi, tetapi tetap segar dalam kenangan dan menjadi pengajaran seumur hidup. Memulakan bicara, Aina berkata, ketika semester pertama di universiti, dia […]

Continue Reading

Pelik mak selalu sangat mintak gambar dgn alasan rindu. Hari tu gadis ni nekad untuk bukak fon mak dia. Terkejut dia tengok rupanya mak guna gambar dia untuk buat perkara macam ni.

Assalamualaikum semua. Tak tahu nak mula macam mana. Aku dibesarkan dengan keluarga yg kurang didikan agama. Adik beradik aku 4 orang kesemuanya. 3 perempuan dan seorang adik lelaki. Aku anak ketiga. Umur aku sekarang dah 33 tahun. Kehidupan masa kami kecil memang susah. Tapi mak ayah tetap usaha cari rezeki buat kami sekeluarga. Tapi masa […]

Continue Reading

Niat nk amek gambar bini kt tepi pantai tapi hasil gambar tersebut jadi gambar paling epik dlm hidop mereka. Tk sangka ini yg terjadi dlm gambar tersebut.

Dan Mozer, 30 tahun yang juga seorang penganalisis perusahaan kewangan dan isterinya, Angeline sedang menunggu kehadiran permata hati sulung mereka pada awal tahun lalu. Angeline yang pada ketika itu sudah sarat mengandung sembilan bulan mahu menyimpan detik terindah ini dengan mengadakan satu sesi penggambaran di sebuah pantai. Keadaan cuaca pada hari berkenaan juga sangat baik […]

Continue Reading

Gadis ini ajak pakwe ke rumah. Belek belek gambar tetiba ternampak satu gambar yang buat muka pakwe dia berubah secara tiba tiba. Terkejut akhirnya ini tindakan yang pakwe dia buat kat dia.

Pengakuan oleh Aina (bukan nama sebenar) bagaikan cerita yang hanya dilihat dalam drama atau filem, namun hakikatnya ini benar-benar berlaku. Sudah lima tahun kisah berlalu iaitu ketika dia masih menuntut di sebuah pusat pengajian tinggi, tetapi tetap segar dalam kenangan dan menjadi pengajaran seumur hidup. Memulakan bicara, Aina berkata, ketika semester pertama di universiti, dia […]

Continue Reading