Bukan senang nak jumpa laki macam ni. Tular suami gigih cari resepi untuk masak lauk berpantang buat isteri.

Wanita sering dikaitkan dengan tugasan seperti mengemas rumah, menjaga anak dan memasak manakala golongan lelaki pula bekerja mencari rezeki untuk keluarga. Namun bagi pemuda ini, dia bukan sahaja mencari nafkah untuk keluarga malah tidak kekok menyediakan lauk berpantang untuk isteri tercinta. Menerusi satu video yang dimuat naik di TikTok, pemuda berkenaan berkongsi bagaimana dia menyediakan […]

Continue Reading

Tak pasal pasal Michael Ang kena sound dengan suami Lana Nordin waktu tengah live. Sekali ini respon Michael.

Tular tentang pendapat pelakon Lana Nodin yang dikatakan mempertika1kan kredibiliti Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah baru-baru ini, turut mendapat perhatian anak seni lain. Pengarah terkenal, Michael Ang berkata dia telah menerima amaran daripada suami Lana, David Mckienzie kerana lantang bersuara memb1das pendapat pelakon berkenaan. Pengarah berusia 45 tahun itu David telah […]

Continue Reading

Nekad nak hidup susah senang bersama. Isteri tak pernah malu ikut suami bantu hantar barang pos laju.

Ketika menjalin hubungan cinta, pelbagai perkara dijanji antara dua insan dimana alam perkahwinan menjadi penentu sama ada mereka berpegang atau memungkiri janji masing-masing. Bagi seorang wanita yang dikenali sebagai Kieda, dia bersyukur apabila masih berpegang kepada janji untuk susah senang dalam menjalani kehidupan bersama suaminya Hilmi Zaki. Menerusi platform TikTok, wanita berusia 24 tahun itu […]

Continue Reading

Seharian letih uruskan pelbagai kerja. Suami hargai penat isteri dengan hulur telefon untuk isteri shopping di Shopee.

Seharian letih menguruskan pelbagai perkara, jauh di sudut hati seorang wanita pasti mahukan penghargaan daripada si suami. Tolong bantu kemas rumah pun dah lega, lagilah sekiranya dapat membeli-belah! Terdetik di hati bagi menggembirakan isteri tercinta, seorang lelaki mempunyai cara tersendiri untuk isterinya melepaskan ‘tekanan’ sekali gus terasa dihargai. Menerusi platform TikTok, @bobybobxx memuat naik sebuah […]

Continue Reading

Kecoh pasal Neelofa dan suami rentas negeri gara gara nak beli karpet. Sekali ini status terkini tentang kes Neelofa dan suami.

ISU ingkar prosedur operasi standard (SOP) membabitkan pasangan selebriti Neelofa dan suaminya, Haris Ismail atau PU Riz nampaknya hampir selesai apabila kertas siasatan terhadap mereka diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara. Menurut Ketua polis Daerah Nilai, Superintenden Mohd Fazley Ab Rahman, kertas si4sat4n tersebut dihantar selepas pihak polis memperkemas dan melengkapkan siasatan kes membabitkan pasangan berkenaan merentas […]

Continue Reading

Akhirnya terjawab teka teki warganet. Fiza Halim mengesahkan dia dan suami dah berpisah dari tahun lepas. Rupa rupanya ini yang terjadi buat ramai yang tak sangka.

SEKIAN lama berteka-teki mengenai status diri, akhirnya bekas anggota kumpulan Elite iaitu Fiza Halim mengesahkan sudah berpisah dengan Aizat Al Jefri sejak 22 Julai tahun lalu. Reda ikatan perkahwinannya dengan juruterbang itu tidak panjang, Fiza berkata perpisahan ini merupakan ujian dan dugaan hidup yang dilaluinya sebagai manusia biasa. Justeru itu, Fiza atau nama sebenar Siti Zaidatul […]

Continue Reading

Wanita ni makan hati gara gara suami lebih suka berbuka puasa di luar dengan kawan dan tinggal kan anak dan isteri dirumah. Terkejut alasan yang suami bagi memang tak masuk akal.

GAMBAR SEKADAR HIASAN BAGI individu yang sudah berumah tangga, pastinya mereka sedaya upaya meluangkan masa untuk makan bersama keluarga, lebih-lebih lagi ketika berbuka puasa. Ini kerana, amalan makan bersama merupakan salah satu cara untuk mengeratkan hubungan kekeluargaan. Namun lain pula halnya dengan wanita ini yang memendam rasa kerana suaminya lebih gemar berbuka puasa dengan rakan-rakan di […]

Continue Reading

Orang lain boleh la cakap suruh sabar. Sampai satu tahap rasa nak sound je. Sebak Nora Ariffin mula luah perasaan lepas kehilangan suami.

Penyanyi, Datuk Nora Ariffin ada berkongsi cerita mengenai pengalaman dirinya setelah hampir 5 tahun bergelar ibu tunggal. Eksklusif menerusi program YouTube Media Hiburan, Nora atau nama sebenarnya, Wan Norafizah Wan Ariffin berkata bukan satu perkara mudah untuk menempuhi ujian kehilangan suami serta anak untuk selamanya. “Bukan mudah sebenarnya walaupun nampak saya ketawa, senyum. Jadi bila […]

Continue Reading