Individu yang sebarkan berita tak berasas tersebut tampil mohon maaf. Ini respon PU Riz susulan permohonan telah dibuat

Kuala Lumpur: Individu yang didakwa menyebarkan cerita tak berasas mengenai hubungan pendakwah bebas, PU Riz dan pengacara, Neelofa pada 26 Disember lalu tampil membuat permohonan maaf secara terbuka.Wanita yang dikenali sebagai, Syamira Safiya menerusi rakaman video yang diterima Harian Metro berkata, segala yang disebarkan di laman Twitter adalah ftnah. “Saya ingin memohon maaf secara terbuka […]

Continue Reading

Harapkan Pu Riz tak kembali. Muat naik foto dengan pakai busana putih. Ramai warganet ucapkan tahniah. Sekali bekas kekasih Pu Riz dedahkan benda ni tentang gambar tu.

Sebelum ini, nama Amal Syahmina pernah menjadi buah mulut warganet apabila pendakwah muda Pencetus Ummah (PU) Riz merisik selebriti popular, Neelofa bulan lalu. Kisah sedih mengenai perhubungan pernah dikongsi di akaun Instagram miliknya sebelum ini, tetapi dia sudah mengambil keputusan untuk ‘move on’ dan melupakan semua kenangan bersama pendakwah tersebut. Berikutan kontroversi itu, pengikut Amal […]

Continue Reading

Kecoh pasal status hubungan Neelofa dengan Pu Riz. Kali ni tersebar pulak gambar lama . Mengejutkan bila tengok Pu Riz ada komen macam ni kat gambar tu.

Tak perlu dihuraikan lagi, pasti ramai sudah mengetahui tentang hubungan antara pengacara Noor Neelofa dan tunangnya, iaitu PU Riz yang kini seperti sedang dilanda bdai semenjak kisah mereka tular di media sosial mulai 26 Disember. Secara tiba-tiba, nama Neelofa dan PU Riz trending di aplikasi Twitter selepas ramai warganet membuat ‘siasatan’ berkenaan Instagram story yang […]

Continue Reading

Terkini warganet dedahkan bukti cinta Pu Riz masih bertaut. Rupa rupanya ini yang Pu Riz masih lakukan pada Neelofa sampai warganet perasan.

PU Riz masih like foto Lofa yang latest” – Tiada Cincin Lagi Di Jari, Tapi Warganet Terkejut PU Riz Masih Like Foto Neelofa di Instagram! Kemelut perhubungan cinta antara pengacara dan usahawan, Neelofa dan Pencetus Ummah, PU Riz masih tiada noktahnya. Di sana sini pelbagai berita palsu dan spekulasi yang menjadi buah mulut warganet, namun pasangan […]

Continue Reading

Jangan cakap Pu Riz minta duit dari Neelofa. Sekali indivdu ni bongkarkan siapa sebenarnta bapa Pu Riz buat warganet terkejut. Rupa rupanya keluarga dia bukan calang calang orang.

KEMELUT hubungan selebriti terkenal Neelofa dengan Pencetus Ummah (PU) Riz atau Haris Ismail yang didakwa sudah berakhir dan dikaitkan dengan pelbagai tudhan buruk telah menarik perhatian penerbit Datuk Ayu Puteh untuk memberikan pendapatnya. Ayu atau nama sebenarnya Normashayu Puteh, 44, berkata, dia mengenali ahli keluarga dan bapa pendakwah itu iaitu Datuk Seri Ismail sejak 15 tahun […]

Continue Reading

Kecoh pasal tiada cincin dekat jari Neelofa. Lama menyepi mengejutkan ini tindakan terbaru yang diambil oleh Pu Riz buat warganet terkedu.

KUALA LUMPUR: Penceramah selebriti, PU Riz yang namanya dikaitkan dalam kontroversi melibatkan selebriti dan usahawan Neelofa yang memilih untuk berdiam diri sejak beberapa hari lalu ‘bersuara’ di media sosial. Sekalipun tidak memberikan kenyataan yang jelas mengenai kemelut dalam hubungannya dengan artis berpengaruh itu, namun, perkongsian sebaris ayat al-Quran dalam hantaran di InstaStorynya menarik perhatian ramai. […]

Continue Reading

Masih dicari lagi. Mengejutkan rupa rupanya ini punca kekecohan tentang hubungan Neelofa dan Pu Riz. Sampai macam ni sekali gadis ni sebarkan pasal Neelofa.

Sebelum ini, hangat warganet mendakwa mengenai keretakan perhubungan antara pendakwah selebriti Harris dan usahawan terkenal Neelofa, apabila kakak dan adiknya, Noor Nabila dan Nur Amira Khan memuat naik Instastory di platfom Instagram yang mencetvskan tanda tanya warganet. Bukan itu sahaja, wujud beberapa tangkap layar perbualan menerusi aplikasi Whatsapp yang mendkwa pasangan itu telah bernikah di […]

Continue Reading

Pu Riz sempat lagi muat naik satu status sebelum Neelofa tampil bersuara dedahkan segalanya semalam. Terkedu selamba je dia boleh up status macam ni.

Sejak malam semalam, 26 Disember 2020 hangat diperkatakan tentang hubungan pelakon, pengacara dan usahawan terkenal, Neelofa berhubung dakwaan dirinya dikatakan sudah bernikah bersama PU Riz, malah ada juga yang mendakwa pengacara terkenal itu terkena buatan orang atau pun pengaslh dari bakal suaminya dan turut memberinya sejumlah wang pada setiap bulan. Tampil menjawab desas-desus yang diperkatakan, […]

Continue Reading

Tengah hangat tentang isu Neelofa dan Pu Riz dah bernikah sekali pengurus tampil bersuara bongkarkan sesuatu pasal Neelofa buat warganet tergamam.

Sejak semalam penuh di media sosial berkenaan status hbngan NeeIofa dan PU Riz yang hangat diperkatakan ramai. Teka-teki umum berhubung pergolakan hbngan antara NeeIofa dan Harris Ismail atau PU Riz akan terjawab hari ini. Demikian janji pengurus, NeeIofa, Shawn Amer ketika dihubungi Kosmo! Online sebentar tadi. ”Kita sedang sediakan sesuatu. Nanti apa-apa saya akan kongsikan. […]

Continue Reading

Teka teki umum mengenai masalah hubungan antara Neelofa dan PU Riz bakal terjawab. Ini penjelasan dari pengurus Neelofa sendiri berkenaan hal tersebut

PETALING JAYA -Teka-teki umum berhubung pergolakan hubungan antara Neelofa dan Harris Ismail atau PU Riz akan terjawab hari ini.Demikian janji pengurus, Neelofa, Shawn Amer ketika dihubungi Kosmo! Online sebentar tadi.“Kita sedang sediakan sesuatu. Nanti apa-apa saya akan kongsikan. Sekejap lagi saya akan bertemu dengannya (Neelofa). “Harap-harap segala persoalan semuanya akan terjawab hari ini. Saya akan […]

Continue Reading