Harga beg mencecah jutaan ringgit, ramai yang terkejut bila tengok harga koleksi handbag Fazura

Fazura teruja melihat puteri kesayangannya itu membesar dengan cepat. Kata Fazura, Fatima kini menjadi semakin bijak gara-gara dikelilingi dengan orang dewasa. “Fatima membesar dengan cepat. Disebabkan dia dikelilingi orang tua (dewasa), jadi kebijakan Fatima lain macam. “Dia sudah mula belajar bercakap dan memanggil saya ‘mom’. Ada sekali Fatima panggil saya ‘mak’. Daddy (ayah) dia panggil ‘dada’. Muka memang ikut Fattah Amin tapi perangai ikut Nur Fazura,” katanya ketika ditemui pada majlis An Evening With Fazura & Besties di Hotel Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, semalam. Bagaimanapun, Fazura tidak akan terus melupakan kedua-dua bidang tersebut dan bersedia untuk menerima tawaran yang diberikan kepadanya jika bersesuaian.

“Memang ada skrip dan tawaran untuk saya. Tapi saya perlu sesuaikan denga jadual harian sebagai ibu. Saya tidak mahu meninggalkan anak terlalu lama. “Hendak berlakon saya tidak ada masalah kalau skrip dan waktu penggambaran dapat diserasikan. Tapi buat masa sekarang saya gembira berlakon untuk kempen tudung saya sahaja,” jelasnya. Untuk info, Fazura mendirikan rumah tangga bersama Fattah pada 27 November 2017 dalam sebuah majlis yang diadakan secara tertutup di sebuah hotel di ibu negara. Fazura dan Fattah menimang cahaya mata pertama pada 2 Oktober 2020. HARGA KOLEKSI HANDBAG FAZURA RAIH PERHATIAN WARGANET. Klik sini untuk lihat video.

KOMEN WARGANET:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Sumber/ Kredit, Tiktok via https,//bartasangbad.site/

Fazura Dianugerahkan Selebriti Paling Cemerlang, Ini Perkongsian Daripada Fazura. Memang tak asing lagi kita dengan nama popular ini. Pelakon dan usahawan, Nur Fazura dipilih menerima Anugerah Selebriti Paling Cemerlang tahunan Malaysia bagi kategori wanita sempena Anugerah Jenama Selebriti Usahawan Cemerlang Dunia ke-3, semalam. Fazura berkongsi berita gembira itu menerusi akaun Instagram miliknya. Tahniah! Menurut Fazura, dia berasa bersyukur dan berterima kasih kepada semua pihak yang sentiasa memberi sokongan terhadapnya selama ini. Ujar Fazura, pengiktirafan tersebut merupakan anugerah buat semua.

Faz mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada suami tercinta Fattah Amin dan puteri tersayang kami Fatima kerana sokongan dan kasih sayang yang diberikan selama ini. Fazura turut merakamkan ribuan terima kasih kepada abang kandungnya sendiri kerana sentiasa bersama dengannya di saat susah dan senang. Tambah Fazura, Faiz merupakan mentor dan rakan perniagaannya sejak sedekad yang lalu. Akhir sekali, Fazura menyatakan bahawa pengiktirafan yang diraih tidak akan dicapai tanpa sokongan penyokong dan peminat produknya.

Terima kasih juga kepada Team Fazura yang sentiasa berusaha dengan penuh dedikasi dalam semangat kekeluargaan untuk memajukan perniagaan #MilikSemua. Tidak lupa juga kepada pengurus Faz, Iman Tang. I love you all. Tidak lupa kepada semua rakan-rakan dan para penyokong Faz serta peminat setia produk Fazura. Faz sangat hargai sokongan dan doa darlings semua. Selain Fazura, pengacara popular iaitu Datuk Aznil Nawawi turut menerima Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat di majlis berkenaan. Sumber, oh bulan