Adam Shahz tampil dedah sesuatu di aplikasi instagram, Ini yang buat warganet tertanya tanya

Memang tak asing lagi semua dengan isu hangat dua pelakon ini. Pelakon, Adam Shahz sebelum ini menjadi perhatian selepas mempersoalkan tindakan bekas isterinya yang juga pelakon, Fatin Afeefa yang tidak membawa kes ke mahkamah jika apa yang didakwa dalam media sosial.

“1 Family Block Aku..”

Terkini, Adam menerusi Insta Stories mendakwa pihak keluarga terlibat dikatakan telah menyekatnya daripada membuat panggilan telefon terhadap anak-anaknya. “1 family block aku, tak bagi call anak.”-Tulis Adam Tambahnya lagi, Adam turut menyifatkan pihak terlibat yang “acah victim” mendakwa beliau tidak mahu melawat anak-anak mereka. “Pastu acah-acah victim kata aku tak tengok anak.”-Tulis Adam

Sebelum ini pernah melaporkan mengenai pelakon drama Juvana yang meluahkan rasa musykil terhadap bekas isterinya yang tidak kepilkan sijil perpisahan dari perkahwinan pertama andai Fatin Afeefa pernah berkahwin sebelum ini. Sumber, murai

Pelakon Adam Shahz dikritik teruk oleh warganet sejak bermula kemelut ‘nafkah’ dengan bekas isteri, Fatin Afeefa yang juga merupakan aktres dan penyanyi.

Orang Melaka tahan m.ki

Terbaharu, Adam menekankan dia tidak terkesan dengan komen-komen yang mengkritik selain memilih untuk menghiraukan ‘mulut pedas’ warganet. Ketika siaran langsung di TikTok, Adam, 41, berkata dia lebih selesa mendiamkan diri dan dalam masa sama mengumpul bukti untuk dibawa ke mahkamah.

Orang Melaka memang tahan m.ki? (gelak) Adoi.. Biar la orang nak m.ki. Kita senang ja. Sebab kalau cakap apa-apa pun orang memang tak akan percaya. Jadi, lebih baik diam dan buat tak tahu. Yang penting sementara itu, kumpul bukti yang ada kemudian submit. Tak payah pening-pening.

Jangan terus hkvm

Pemilik nama Shah Azli Abdol Ghani turut mengingatkan warganet untuk tidak terus menghkvm selagi belum terb.0ngkar kebenaran. Macam korang (warganet) pun tak payah judge (hkvm) sesiapa. Saya tak cakap saya betul atau pihak sana betul. Mungkin ada salah saya, mungkin juga ada salah pihak sana.

Tak payah! Nanti korang gdvh sesama sendiri, buat apa. Rata-rata pengguna media sosial mendesak, menjadi batu api dan meluahkan rasa marah di ruangan komen. Ada juga dilihat sengaja bertanya bila pelakon siri drama Juvana akan mengikut jejak langkah Fatin yang sudah mempunyai pengganti teman hidup.

Fatin dah kaya dan cantik. Dia tak baca komen yang cakap pasal Fatin. Melaka tahan m.ki tapi tak ada GTR. Dia acah-acah baca komen yang murni saja. Walhal mendap kat dalam (hati). Dia dah koyak. Hek eleh dia yang mula dulu lepastu nak diam. Untuk rekod, Adam dan Fatin mendirikan rumah tangga pada tahun 21 Disember 2013 namun disahkan berpisah pada 30 Mei 2017. Sumber, Oh Bulan