Tampil dengan pakaian tema Bollywood, warganet puji Elfira sebab tetap nampak sopan

Seperti tema lain, tema Bollywood juga sering digunakan dalam sesebuah majlis atau ketika meraikan sambutan hari Deepavali. Malah di hari perkahwinan juga ada sesetengah pengantin menggunakan tema tersebut. Apatah lagi, baru-baru ini pula (24 Oktober 2022) kita baru sahaja meraikan hari Deepavali dan tentu kita juga dapat melihat ramai orang muslim turut mengenakan busana yang bersesuaian. Selebriti jelita, Elfira Loy juga berkesempatan untuk mengenakan busana mengikut tema Bollywood dan pasti sahaja penampilannya ini menarik tumpuan ramai.

Elfira Loy dalam muat naik tersebut berkongsi bahawa busana itu kali terakhir dipakainya ketika malam berinai namun disebabkan satu majlis tersebut dia dapat memakainya semula. Ibu kepada dua orang anak ini bagaimanapun membuatkan penampilannya yang tidak sekadar dipuji kelihatan cantik oleh peminat dan warganet. Malah rata-rata daripada mereka juga meninggalkan komen pujian terhadap penampilan Elfira Loy ini. Mana tidaknya, meskipun mengikut tema dia dipuji kerana tetap memakainya dengan tidak berlebihan selain menarik tumpuan ramai kerana tidak ketat dan bersesuaian dengan imejnya.

Perkongsian Elfira Loy yang memaparkan dia memakai busana tema Bollywood itu ternyata turut membuatkan netizen menjadikan dia sebagai contoh buat muslimah dan dalam pada itu, Elfira Loy juga menerima ribuan tanda suka. “Cantik je Elfira” “Ok nais, rujukan tema muslimah” “Bagus sungguh Elfira”. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Sumber, HCL. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.