Cepat betul pandai berjalan, ramai yang terkejut Bilal belum umur 1 tahun tapi dah pandai berjalan

Meskipun umurnya belum genap setahun tetapi anak kepada pengacara dan usahawan, Noor Neelofa iaitu Muhamad Bilal sudah pandai berjalan. Wah, badan Bilal dah tegap! Menerusi video yang dimuat naik semula oleh seorang pengguna di TikTok dikenali sebagai Nur NLFH, memaparkan anak kepada pengacara itu masih berada dalam fasa ‘baru dapat kaki’. Bukan itu sahaja, kelihatan Bilal cuba untuk menaiki cmber untuk pertama kali. Meskipun saiz climber agak besar, namun Bilal berjaya naik di peringkat paling tinggi dengan pemantauan orang tuanya.

Di video yang lain, Bilal dilihat begitu teruja ‘meneroka’ taman permainan indoor. Malah, si cilik itu turut berjalan dengan laju dan mendekati pelbagai mainan di sana. Walaupun usianya masih belum mencecah setahun lagi, namun badan Bilal sudah tegap serta mampu berjalan tanpa bantuan sesiapa pun. Klik sini untuk lihat video. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet terkejut anak kepada Neelofa dan PU Riz sudah pandai berjalan. Malah, ada juga di antara mereka yang terhibur melihat tag nama di bahagian belakang Bilal.

Sumber, ohbulan.com. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Terkejut bila tahu hamil, akhirnya Neelofa tampil bersuara kongsikan momen hamilkan Bilal. Anak lelaki kepada pasangan Noor Neelofa dan Muhammad Haris Ismail yang kini berusia sembilan bulan sering kali menjadi tumpuan ramai. Pada awal Oktober lalu, Neelofa telah mendedahkan wajah anak lelakinya, Muhammad Bilal untuk tatapan umum di sosial media.  Rata – rata mereka yang melihat wajah Bilal buat pertama kali memuji kecomelan wajahnya dan disamakan dengan wajah sepupunya, Jebat Jayden ketika kecil. Terbaru, Neelofa membuka kisah dimana dia mula – mula mendapat tahu dirinya sedang hamilkan Bilal ketika rancangan Next To Neelofa musim kedua. 

Menurut Neelofa dia dan suaminya tidak merancang, namun rezeki untuk mendapat Bilal awal pada usia perkahwinan mereka dua bulan. Menerusi video tersebut, Neelofa juga berkongsi momen ketika membuat ujian kehamilan dan terkejut dengan keputusan tersebut.  “Masa ni terkejut bila tahu pregnant, sebab tak plan pun. “Lepas tu macam blur kejap sebab dah 3 weeks. Check sebab period dah lewat,” cerita Neelofa. Video tersebut dikongsi semula oleh seorang peminatnya di laman TikTok @seorannur. “Alhamdulillah, sekarang Sheikh Bilal dah membesar dengan sihat. Dah jadi abang sado handsome”. Klik sini untuk lihat video.