Sekali dengan nama dia panggil, gelagat ank Dayah bakar kejutkan ayah bangun tidur tarik perhatian ramai

Achbar Muhammad Fahri, anak lelaki kesayangan yang menjadi pengikat kasih antara pengacara Dayah Bakar dan suaminya iaitu Kapten Hanif. Boleh dikatakan banyak aktivi harian fahri dilakukan bersama Dayah Bakar. Menginjak ke usia yang hampir tiga tahun, Achbar Fahri sentiasa jadi perhatian ramai apabila gelagat comelnya sentiasa dikongsi oleh Dayah menerusi laman Instagram rasmi miliknya. Sekarang ini, Achbar sudah pandai berjalan dan bercakap, setiap hari pelbagai gelagat mengenai keletah manja yang ditunjukkannya dan salah satunya adalah rakaman video yang menunjukkan Achbar sedang mengejutkan ayahnya itu yang sedang tidur nyenyak.

Menyedari bahawa ayahnya itu masih juga tidak bangun dan membuka mata, Achbar terus memanggil nama penuh ayahnya itu seperti sedang marah kerana dah mengejutkannya beberapa kali. Comel betul lagak si kecil yang dah petah bercakap itu. Mungkin juga Achbar sedang meniru mamanya apabila memanggil ayahnya sedang bangun.. dah macam lagak ibu- ibu sedang marah dah sampai boleh panggil nama penuhnya. Kredit Sinar Viral. Klik sini untuk lihat video.

PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.