Tak kekok menari bersama, gelagat Maya Karin dan Remy Ishak jadi perhatian warganet

Gelagat pelakon Remy Ishak dan Maya Karin tampil menjadi perhatian dalam kalangan warganet selepas mempamerkan kemesraan mereka menari bersama. Menerusi perkongsian di TikTok, video mereka sedang berlatih tarian untuk penggambaran meraih maklum balas warganet. Dalam perkongsian tersebut, Maya dan Remy kelihatan tidak kekok dan hebat ketika menari bersama. Hasil tinjauan di ruangan komen, perkongsian tersebut telah meraih pelbagai respons yang berbaur sinis dan kurang senang dengan kedua-dua pelakon itu. Klik sini untuk lihat video.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Jika hendak memberikan satu hasil yang terbaik, haruslah diusahakan dengan bersungguh-sungguh. Rasa-rasanya kenyataan itu cukup menggambarkan usaha Remy Ishak yang sekarang tengah gigih belajar menari seperti yang dikongsikan dalam sebuah video dalam Instagram baru-baru ini. Remy bagaimanapun tidak berkongsi lanjut mengenai motif latihan tarian tersebut, sama ada untuk projek filem ataupun pementasan teater.Yang penting, apabila Remy sudah menari, ramailah warganet mula teruja dan ada pula memberikan nasihat kepadanya.