Reen Rahim nak fokus dekat lumba kereta terpaksa tangguh perancangan untuk ada anak dalam masa terdekat

Pelakon, Reen Rahim mendedahkan bahawa dia sanggup menangguhkan perancangan untuk menimang cahaya mata dalam masa terdekat selepas melibatkan diri dengan program perlumbaan kereta. Pemilik nama sebenar Noreen Ashikin Abdul Rahim ini memaklumkan bahawa dia telah lama memasang niat untuk menyertai perlumbaan kereta selepas melihat rakan-rakannya melibatkan diri dalam acara Toyota Gazoo Racing (TGR).

Ujarnya lagi, keterujaan untuk menyertai perlumbaan tersebut semakin ‘menjadi-jadi’ selepas melihat kesungguhan para peserta yang terpilih berlumba di litar. “Nampak gempak sebab bukan senang untuk dapat berlumba di sini, Lumba betul-betul pula tu dan bukannya main-main. Sejak dari itu, terus terdetik dalam hati, ‘alangkah seronoknya kalau dapat sertai.’ Bukan itu sahaja, Reen turut memberitahu bahawa dia menerima tawaran untuk menyertai TGR itu sejak tahun lepas iaitu tiga hari sebelum dirinya bergelar isteri kepada Ahmad Nur Hazim.

Tambah pelakon berusia 35 tahun itu lagi, keadaan tersebut menyebabkan dia mengalami dilema untuk membuat keputusan (mahu anak atau lumba kereta). “Tahun lepas, saya dapat tawaran sebelum bernikah. Saya sudahlah kahwin lambat, jadi kalau saya terus untuk sertai perlumbaan, agak sukar untuk mempunyai anak walaupun pihak Toyota tidak menetapkan sebarang syarat.” Reen juga mengatakan keputusan tersebut sukar untuk dibuat namun selepas berbincang secara mendalam bersama suami dan juga keluarga, akhirnya mereka membenarkan aktres itu untuk berlumba kereta.

Pelakon Pujaan Hati Kanda itu telah mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan, Ahmad Nur Hazim Zainal Abidin pada 24 Disember 2022 selepas dua tahun berkenalan. Sumber, Kosmo. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.