Anak kedua muka sebiji macam Shaheizy Sam, ini pula luahan Syatilla Melvin buat ramai yang terhibur

Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin merupakan pasangan selebriti yang popular di malaysia, mereka telah mendirikan rumah tangga pada 8 Februari 2016 dalam sebuah majlis yang berlangsung di Bukit Jawi Golf Club Pulau Pinang. Hasil perkahwinan pasangan itu, mereka telah dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy (9 Mei 2017) dan Sarima Samheizy (17 April 2019) dan yang ketiga iaitu anak perempuan yang diberi nama Salama. Anak perempuan yang betul-betul seiras bapa ini dikatakan anak bapak dan itu boleh dilihat pada wajah anak kedua Sam dan Syatilla iaitu Sarima, memang betul rupa seiras dengan muka ayahnya seperti Shaheizy Sam versi perempuan.

Syatilla juga mendedahkan mengenai wajah mereka yang memang seiras itu dalam sebuah rakaman video yang dimuatnaik di instagram reels apabila syatilla sedang membuat sesi siaran langsung yang menunjukkan wajah anak kedua mereka saling tak tumpah betul-betul seiras bapanya. Klik sini untuk lihat video.

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak dan mengakui perkara yang sama iaitu wajah mereka persis dan juga mengiyakan apabila wajah anak kedua ini dan perangai mereka memang mengikut bapanya. Kredit Sinar Viral. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.