Rasa macam sekejap je dah 6 bulan, Uyaina Arsha muat naik video ank buat ramai yang geram

Tanggal 8 September 2022, pengacara Uyaina Arshad selamat melahirkan anak lelaki sulung yang diberi nama Raja Urhan.  Meskipun Uyaina jarang berkongsi mengenai anak lelakinya, namun para peminat tidak jemu untuk mengetahui perkembangannya. Terbaru, pengacara Wanita Hari Ini memuat naik video berkenaan anak lelakinya sempena usia Urhan enam bulan.  Menerusi video tersebut, Urhan yang duduk di atas sofa tersenyum manis sehingga melel3h air liur apabila diagah oleh ibunya. Klik sini untuk lihat video.

MashaaAllah Baby Mama @rajaurhan. Favourite word dia sekarang ni adalah ‘CAK!’ Bila sebut je CAK, dia akan senyum sengih gelak eeee Mama geram. Dah nak masuk 6 bulan dah Raja Urhan Mama ni.. Alhamdullilah.. Such a happy baby.. Dah boleh makan dah dia,” ujarnya.

Dalam pada itu, Urhan juga memberikan kejutan kepadanya pada akhir video.  Orang kata, kalau time mengandung kita happy, anak pun akan jadi happy baby. Yeke, Betul ke? Btw tengok sampai habis k, Urhan bagi ‘surprise hadiah’ kat Mama dia,” tulis Uyaina pada ruangan kapsyen. Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dan memuji kecomelan wajah Urhan.

kredit Sinar viral. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.