Jarang nampak Che Ta tak pakai bulu mata palsu, ini pula komen warganet bila tengok Che Ta tak pakai bulu mata

Walaupun dah berusia 50 tahun, Rozita Che Wan atau lebih sering menggelarkan dirinya Che Ta ini masih kelihatan anggun. Che Ta juga dikenali dengan imejnya yang sering bersolek dan mengenakan baju over the top! Bukan tu je, semua yang mengikuti Che Ta ni mesti tahu yang bekas pramugari ni susah nak dilihat keluar tanpa memakai bvlu matu palsvnya. Dah macam trademark dia lah!

Baru-baru ini, tular satu video di TikTok usahawan kosmetik Anas Zahrin yang telah memuat naik video Che Ta tanpa bulu mata palsu. Katanya, ramai peminat yang minta untuk lihat penampilan Che Ta tanpa menggunakan bulu mata palsu dan hasilnya memang masih cantik malah nampak muda! Kalau korang tak percaya, cuba tengok video dekat bawah ni. Tudiaaa memang segak betui. Rata-rata warganet yang melihat video ini turut bersetuju dengan kenyataan Anas yang mengatakan Che Ta nampak macam anak dara tanpa bulu mata palsunya. Klik sini untuk lihat video.

Hakikatnya, Che Ta pakai bvlu mata palsu ke bulu mata ori ke, dua dua nampak cantik. Yang penting tuan badan selesa. Sumber, soya lemon. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.