Ada yang cakap Idris Khan dah kahwin dalam diam, tak boleh berdiam akhirnya tuan badan tampil buat pengakuan ni

Pelakon Idris Khan menafikan khabar angin sudah mendirikan rumah tangga secara rahsia. Tegas Idris atau pemilik nama penuh, Idris Khan Abdul Ghaffar Khan berita yang timbul sekadar khabar angin dan belum mempunyai calon isteri untuk menamatkan zaman bujangnya. “Gosip yang timbul itu sekadar khabar angin kerana saya bukan suami orang. Bila pula saya berkahwin? Sekiranya ada calon isteri yang sesuai, mengapa tidak kan? “Namun sejujurnya, saya masih belum berkahwin lagi. Kita tidak tahu kerana apa saja kemungkinan boleh berlaku. Kita lihat saja nanti.

“Kami masih rapat namun belum ke tahap sehingga berkahwin. Sejujurnya, kami masih lagi berkawan macam biasa tapi masing-masing fokus dengan karier masing-masing. “Jujurnya saya sekarang lebih fokus pada karier saya sebab terlalu banyak benda yang saya usahakan. Jadi belum masanya untuk saya mendirikan perkahwinan,” katanya. Berkongsi mengenai kriteria wanita pilihannya, Idris lebih memilih calon isteri yang bukan berasal dari industri seni. “Sebab contohnya, saya pergi kerja nanti balik topik yang sama juga kami borak. Membosankan kerana perbualan itu berlatarkan perkara yang sama saja. Jadi untuk jangka masa panjang kita perlukan seseorang yang dari industri berbeza, baru seronok,” katanya.

Sumber, hm. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.