Tya Ariffin turut panik melihat kejadian yang berlaku pada Kamal Adli masa di Singapura

Pelakon dan usahawan Tya Ariffin mengakui turut panik melihat kejadian suami kepada Uqasha Senrose iaitu Kamal Adli yang dikasari dengan cota di kepala. Tya yang turut berada di lokasi menggigil dan memeluk sambil menenangkan Uqasha yang sedang menangis. Ya Allah sesungguhnya niat kami semua hanya mencari rezeki. Tapi apa daya ketika dugaan datang. Uqasha sabar okay sayang. Pertama kali dalam hidup Tya tengok langsung pun rasa gigil kaki. Keluar masuk tunggu ambulans, polis datang. Apatah lagi semestinya Uqasha, mesti perasaan hancur tengok suami sendiri. Saya memohon kepada semua untuk mendoakan kesembuhan Kamal,” kata Tya.

Berkongsi foto keadaan panik selepas kejadian itu berlaku di laman Instagram miliknya, Tya memeluk erat dan mencuba untuk menenangkan Uqasha yang sedang menangis. Sementara itu, Tya turut memuji Uqasha dan Kamal yang sentiasa beramah mesra bersama peminatnya sepanjang di acara itu. Kamal dan Uqasha orang baik, bekerja keras kalau dekat ‘booth’ mesti dari buka sampai tutup ada, ramah dengan semua orang. Berilah kesembuhan padanya Ya Allah.Untuk semua pula, jaga diri baik-baik. Tak tahu nak cakap apa lagi. Jaga diri. Jaga orang yang kita sayang,” katanya.

Kredit Harian Metro. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.